תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
לרשימת מחמאותמחמאות
נושא התלונה  תאריך שליחת תלונה מס'
שירות לקוי, מחירים גבוהים, חיובים לא ברורים
12/01/2011 19:44 1314 
סירוב לבטל עסקה<
12/01/2011 19:06 1315 
חיובים בלי הפסקה גם לאחר הודעה על גניבת מכשיר
11/01/2011 23:35 1316 
תקלה חוזרת בשירות שיחות מחול וחיוב מופקע
10/01/2011 17:22 1317 
שקרים
10/01/2011 15:56 1318 
חיוב מופרז לאחר ניוד ומעבר לרשת סלולרית מתחרה.
10/01/2011 11:47 1319 
תלונה בגין שרות לקוי מאוד של אורנג' בתיקון טלפון 054-8142505
10/01/2011 09:13 1320 
שירות התיקונים
09/01/2011 19:32 1321 
טיפול בלקוח עם שירות אחריות ותחזוקה
09/01/2011 19:30 1322 
חיובים שלא לצורך ושירות מזלזל
09/01/2011 14:37 1323 
שרות
09/01/2011 12:00 1324 
שירות מזלזל ולא מקצועי של חברת אורנג'
09/01/2011 09:56 1325 
שירותים מתקדמים, מידע ותוכן (Teletouch, Unicell, Shamir, Cellact, TeleMeser)
08/01/2011 15:30 1326 
 << | לדף הבא 
לדף אחרון  [ << 104 103  102  101 100 99 98 97 96 95 94 93 92 91 >> ] לדף ראשון 
 לדף קודם | >> 
 תלונה שנשלחה לבית העסק - 
 
 (3431) תלונות שנענו - 
 
סה"כ (1911) תלונות נמצאות בטיפול.
סה"כ (56) מחמאות.
כדי לבדוק את סטאטוס תלונתך וכדי לבדוק את התגובה עליך להכנס עם שם משתמש וסיסמא למערכת.
אם טרם נרשמת נא הרשם לאתר תלונה.
הרשמה לאתר
חברת פרטנר תקשורת בע"מ מפעיל סלולרי וספק תקשורת מוביל בישראל. חברת פרטנר, הפועלת תחת המותג orange™‎, מספקת מגוון רחב של שירותים  ברמה גבוהה ואיכותית ללמעלה מ- ‏2.9 מיליון לקוחות סלולריים.חברת פרטנר השיקה בתחילת שנת 2009 סל שירותים חדש, הכולל שירותי ISP, גישה לדואר אלקטרוני, Wi-Fi, טלפוניה נייחת באמצעות טכנולוגיית Voice over Broadband ‏(VOB) ושירותי בידור מולטימדיה מבוססי אינטרנט. בנוסף למתן שירות הסלולר.כיום אורנג' היא חברה אמינה ועוצמתית שלוקחת על עצמה אחריות כבדה בארץ ישראל בכך שמביאה אותנו לשיא הטכנולוגיה העולמית בשוק הסלולר.
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה