תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
לרשימת מחמאותמחמאות
נושא התלונה  תאריך שליחת תלונה מס'
גבית תשלום גבוה
06/01/2011 18:05 1327 
חיובים בגון צריכה כביכול של "שירותי מידע" דרך טלפון סלולרי אורנג'
05/01/2011 14:35 1328 
חיוב על מכשיר חלופי שהוחזר ועוד הצקות
05/01/2011 07:29 1329 
חיוב על שירות שאינני צורכת
04/01/2011 19:37 1330 
זיוף חתימה ורכישת מכשיר נייד על שמי ובנוסף חיובים שונים ומשונים במכשירים שברשותי
04/01/2011 17:45 1331 
חיוב שווא - בגלישת WIFI + הטרדות SMS
04/01/2011 01:45 1332 
שירות לקוי
04/01/2011 01:06 1333 
שרות לקוי-חוסר רגישות למקרה חריג,אי זיהוי צרכים בסיסים של לקוח
02/01/2011 20:26 1334 
חיוב אחרי שעזבתי את החברה בחודש
02/01/2011 16:49 1335 
דרישות כספים חוזרות ונשנות ללא הצדקה
31/12/2010 01:38 1336 
גביה של סכומים גבוהים בכרטיס האשראי
30/12/2010 19:01 1337 
הטעיית עובדת פיליפינית ע"י חברת אורנג'
30/12/2010 15:52 1338 
משכרים , גונבים כסף
29/12/2010 22:42 1339 
 << | לדף הבא 
לדף אחרון  [ << 104  103  102 101 100 99 98 97 96 95 94 93 92 91 >> ] לדף ראשון 
 לדף קודם | >> 
 תלונה שנשלחה לבית העסק - 
 
 (3431) תלונות שנענו - 
 
סה"כ (1911) תלונות נמצאות בטיפול.
סה"כ (56) מחמאות.
כדי לבדוק את סטאטוס תלונתך וכדי לבדוק את התגובה עליך להכנס עם שם משתמש וסיסמא למערכת.
אם טרם נרשמת נא הרשם לאתר תלונה.
הרשמה לאתר
חברת פרטנר תקשורת בע"מ מפעיל סלולרי וספק תקשורת מוביל בישראל. חברת פרטנר, הפועלת תחת המותג orange™‎, מספקת מגוון רחב של שירותים  ברמה גבוהה ואיכותית ללמעלה מ- ‏2.9 מיליון לקוחות סלולריים.חברת פרטנר השיקה בתחילת שנת 2009 סל שירותים חדש, הכולל שירותי ISP, גישה לדואר אלקטרוני, Wi-Fi, טלפוניה נייחת באמצעות טכנולוגיית Voice over Broadband ‏(VOB) ושירותי בידור מולטימדיה מבוססי אינטרנט. בנוסף למתן שירות הסלולר.כיום אורנג' היא חברה אמינה ועוצמתית שלוקחת על עצמה אחריות כבדה בארץ ישראל בכך שמביאה אותנו לשיא הטכנולוגיה העולמית בשוק הסלולר.
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה