תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
לרשימת מחמאותמחמאות
נושא התלונה  תאריך שליחת תלונה מס'
שרות גרוע ואי תיקון
24/12/2010 18:10 1353 
שרות "לקוחות" מעולה!!
23/12/2010 19:27 1354 
אי הסכמה לביטול עסקה
23/12/2010 18:54 1355 
המשך חיוב לאחר התנתקות
22/12/2010 09:28 1356 
חיובים ללא הצדקה
21/12/2010 22:26 1357 
אי כיבוד אחריות של מוצר
21/12/2010 15:44 1358 
חיובים על מודם סלולרי שלא כדין
21/12/2010 06:12 1359 
המשך גביה מחשבון
20/12/2010 15:03 1360 
החלפת נוקיה אי 65,הטעיית צרכן עי שירות לקוחות 3 פעמים ויחס מחפיר
20/12/2010 14:02 1361 
שקר,מריחה ושירות מזעזע.
19/12/2010 22:31 1362 
לוקחים כסף בלי לתת שרות
19/12/2010 17:40 1363 
כשל בתיקון מכשיר UPHON +מסירת הודעת שקר/div
19/12/2010 13:06 1364 
ניתוק חוזר של הקו מקבלת והוצאת שיחות
18/12/2010 13:10 1365 
 << | לדף הבא 
לדף אחרון  [ << 120 119 118 117 116 115 114 113 112 111 110 109 108 107 106  105  >> ] לדף ראשון 
 לדף קודם | >> 
 תלונה שנשלחה לבית העסק - 
 
 (3431) תלונות שנענו - 
 
סה"כ (1911) תלונות נמצאות בטיפול.
סה"כ (56) מחמאות.
כדי לבדוק את סטאטוס תלונתך וכדי לבדוק את התגובה עליך להכנס עם שם משתמש וסיסמא למערכת.
אם טרם נרשמת נא הרשם לאתר תלונה.
הרשמה לאתר
חברת פרטנר תקשורת בע"מ מפעיל סלולרי וספק תקשורת מוביל בישראל. חברת פרטנר, הפועלת תחת המותג orange™‎, מספקת מגוון רחב של שירותים  ברמה גבוהה ואיכותית ללמעלה מ- ‏2.9 מיליון לקוחות סלולריים.חברת פרטנר השיקה בתחילת שנת 2009 סל שירותים חדש, הכולל שירותי ISP, גישה לדואר אלקטרוני, Wi-Fi, טלפוניה נייחת באמצעות טכנולוגיית Voice over Broadband ‏(VOB) ושירותי בידור מולטימדיה מבוססי אינטרנט. בנוסף למתן שירות הסלולר.כיום אורנג' היא חברה אמינה ועוצמתית שלוקחת על עצמה אחריות כבדה בארץ ישראל בכך שמביאה אותנו לשיא הטכנולוגיה העולמית בשוק הסלולר.
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה