תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
לרשימת מחמאותמחמאות
נושא התלונה  תאריך שליחת תלונה מס'
שירות לקוי ופושע של נציגי ומנהלי החברה
05/12/2010 15:58 1392 
גניבת שיחות
05/12/2010 12:24 1393 
שימוש בכרטיס אשראי שלא בהסכמה
05/12/2010 12:04 1394 
מבטיחים ולא מקיימים
04/12/2010 23:44 1395 
גביית קנס בעת העברת בעלות על קו ללא התחייבויות
04/12/2010 21:35 1396 
סעיפים מוזרים שבגינם קיימת חבות
04/12/2010 09:47 1397 
חיוב חשבון אורנג' באמצעות כרטיס אשראי בגין שירותי מידע SHAMIR שלא ביקשתי מס' פניה 287339898
03/12/2010 13:42 1398 
שירות לקוי
02/12/2010 15:56 1399 
טיפול לקוי וטורטור לקוח.
30/11/2010 18:54 1400 
הוצאת כספים מחשבוני ללא צידוק
30/11/2010 18:42 1401 
אורנג גונבים ממני
29/11/2010 08:18 1402 
הטעייה ומהלך נבזה מחברת אורנג
28/11/2010 22:38 1403 
החזר כספי מתעכב זה 4 חדשים
28/11/2010 16:33 1404 
 << | לדף הבא 
לדף אחרון  [ << 120 119 118 117 116 115 114 113 112 111 110 109  108  107 106 105 >> ] לדף ראשון 
 לדף קודם | >> 
 תלונה שנשלחה לבית העסק - 
 
 (3431) תלונות שנענו - 
 
סה"כ (1911) תלונות נמצאות בטיפול.
סה"כ (56) מחמאות.
כדי לבדוק את סטאטוס תלונתך וכדי לבדוק את התגובה עליך להכנס עם שם משתמש וסיסמא למערכת.
אם טרם נרשמת נא הרשם לאתר תלונה.
הרשמה לאתר
חברת פרטנר תקשורת בע"מ מפעיל סלולרי וספק תקשורת מוביל בישראל. חברת פרטנר, הפועלת תחת המותג orange™‎, מספקת מגוון רחב של שירותים  ברמה גבוהה ואיכותית ללמעלה מ- ‏2.9 מיליון לקוחות סלולריים.חברת פרטנר השיקה בתחילת שנת 2009 סל שירותים חדש, הכולל שירותי ISP, גישה לדואר אלקטרוני, Wi-Fi, טלפוניה נייחת באמצעות טכנולוגיית Voice over Broadband ‏(VOB) ושירותי בידור מולטימדיה מבוססי אינטרנט. בנוסף למתן שירות הסלולר.כיום אורנג' היא חברה אמינה ועוצמתית שלוקחת על עצמה אחריות כבדה בארץ ישראל בכך שמביאה אותנו לשיא הטכנולוגיה העולמית בשוק הסלולר.
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה