תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
לרשימת מחמאותמחמאות
נושא התלונה  תאריך שליחת תלונה מס'
תקלות חוזרות במכשיר חדש
14/11/2010 14:25 1444 
שידרוג לאייפון 4 - חיוב כפול
14/11/2010 13:45 1445 
שקר מצד נציגת לקוחות
14/11/2010 13:24 1446 
גביית כסף לשווא ע"י חברת אורנג' - במבצע מודם סלולרי לחודשיים חינם
14/11/2010 12:35 1447 
שקר בפרסום! אורנג' מבטיחים מהירות מסויימת באינטרנט הסלולרי שלהם (Netonkey) ולאחר מכן מפתיעים
13/11/2010 18:22 1448 
שימוש לרעה בכרטיס האשראי וללא אישורי וללא בירור
13/11/2010 15:26 1449 
גביית כסף ללא צורך
13/11/2010 05:35 1450 
זלזול נציגים ומנהלים בכירים בלקוח.
12/11/2010 23:29 1451 
מירמה, אי לקיחת אחריות ושירות מתחת לכל ביקורת
12/11/2010 17:42 1452 
הפרת חוזה ע"י חב' אורנג', הבטחה כוזבת, הטעיה- מס לקוח 1.50.326.02
11/11/2010 21:45 1453 
פרסום מטעה!
11/11/2010 18:06 1454 
מחיר של מודם סלולרי
11/11/2010 12:30 1455 
מודם לא תקין בשל בעיות קליטה של חב' אורנג'
11/11/2010 11:42 1456 
 << | לדף הבא 
לדף אחרון  [ << 120 119 118 117 116 115 114 113  112  111 110 109 108 107 106 105 >> ] לדף ראשון 
 לדף קודם | >> 
 תלונה שנשלחה לבית העסק - 
 
 (3431) תלונות שנענו - 
 
סה"כ (1911) תלונות נמצאות בטיפול.
סה"כ (56) מחמאות.
כדי לבדוק את סטאטוס תלונתך וכדי לבדוק את התגובה עליך להכנס עם שם משתמש וסיסמא למערכת.
אם טרם נרשמת נא הרשם לאתר תלונה.
הרשמה לאתר
חברת פרטנר תקשורת בע"מ מפעיל סלולרי וספק תקשורת מוביל בישראל. חברת פרטנר, הפועלת תחת המותג orange™‎, מספקת מגוון רחב של שירותים  ברמה גבוהה ואיכותית ללמעלה מ- ‏2.9 מיליון לקוחות סלולריים.חברת פרטנר השיקה בתחילת שנת 2009 סל שירותים חדש, הכולל שירותי ISP, גישה לדואר אלקטרוני, Wi-Fi, טלפוניה נייחת באמצעות טכנולוגיית Voice over Broadband ‏(VOB) ושירותי בידור מולטימדיה מבוססי אינטרנט. בנוסף למתן שירות הסלולר.כיום אורנג' היא חברה אמינה ועוצמתית שלוקחת על עצמה אחריות כבדה בארץ ישראל בכך שמביאה אותנו לשיא הטכנולוגיה העולמית בשוק הסלולר.
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה