תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
לרשימת מחמאותמחמאות
נושא התלונה  תאריך שליחת תלונה מס'
שירות לקוי וחיוב מופרז
10/11/2010 21:04 1457 
חיוב שלא כחוק ואי טיפול בבקשה לניתוק
10/11/2010 19:10 1458 
הבטחת שדרוג, אי עמידה בסיכום טלפוני והתחמקות
10/11/2010 14:52 1459 
שדרוג מכשיים
10/11/2010 12:35 1460 
חיובים בגין שירותים שלא הזמנתי
10/11/2010 09:59 1461 
הטעיית לקוח
10/11/2010 09:18 1462 
טלפון סלולרי
09/11/2010 12:30 1463 
ביטוח טלפון- עבודה בעיניים
07/11/2010 23:06 1464 
חיוב מוטעה בחשבון האשראי על סך 1300 ש"ח
07/11/2010 20:42 1465 
הונאה בחברת אורנג'
07/11/2010 20:32 1466 
שירות לקוי + אי עמידה בהבטחות שירות לקוחות
07/11/2010 19:33 1467 
חיובים רצופים שלא כדין בחצי שנה האחרונה
07/11/2010 18:57 1468 
אי קבלת צ'יק שמגיע לי
07/11/2010 18:50 1469 
 << | לדף הבא 
לדף אחרון  [ << 120 119 118 117 116 115 114  113  112 111 110 109 108 107 106 105 >> ] לדף ראשון 
 לדף קודם | >> 
 תלונה שנשלחה לבית העסק - 
 
 (3431) תלונות שנענו - 
 
סה"כ (1911) תלונות נמצאות בטיפול.
סה"כ (56) מחמאות.
כדי לבדוק את סטאטוס תלונתך וכדי לבדוק את התגובה עליך להכנס עם שם משתמש וסיסמא למערכת.
אם טרם נרשמת נא הרשם לאתר תלונה.
הרשמה לאתר
חברת פרטנר תקשורת בע"מ מפעיל סלולרי וספק תקשורת מוביל בישראל. חברת פרטנר, הפועלת תחת המותג orange™‎, מספקת מגוון רחב של שירותים  ברמה גבוהה ואיכותית ללמעלה מ- ‏2.9 מיליון לקוחות סלולריים.חברת פרטנר השיקה בתחילת שנת 2009 סל שירותים חדש, הכולל שירותי ISP, גישה לדואר אלקטרוני, Wi-Fi, טלפוניה נייחת באמצעות טכנולוגיית Voice over Broadband ‏(VOB) ושירותי בידור מולטימדיה מבוססי אינטרנט. בנוסף למתן שירות הסלולר.כיום אורנג' היא חברה אמינה ועוצמתית שלוקחת על עצמה אחריות כבדה בארץ ישראל בכך שמביאה אותנו לשיא הטכנולוגיה העולמית בשוק הסלולר.
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה