תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
לרשימת מחמאותמחמאות
נושא התלונה  תאריך שליחת תלונה מס'
הטעייה בחתימת חוזה
07/11/2010 13:50 1470 
לא עומדים בהתיחבות
07/11/2010 11:57 1471 
חיוב כספי שלא כדין
04/11/2010 14:39 1472 
אי ביטול של שירות שנפתח לחודש אחד בלבד
04/11/2010 14:02 1473 
תרגיל עוקץ -שערוריה-
04/11/2010 13:48 1474 
חיוב בגין הנחה שגויה עבור חבילת גלישה סלולארית
04/11/2010 10:29 1475 
תלונה בגין רשלנות ושירות לא מקצועי
02/11/2010 22:55 1476 
חיוב בגין קווים שאינם קיימים ואי מתן שירות בנושא
02/11/2010 20:58 1477 
שירות
02/11/2010 14:45 1478 
שרות לקוי
02/11/2010 12:37 1479 
חתומה על עסקה שלושה שבועות ללא מכשיר
01/11/2010 20:31 1480 
חיוב כרטיס אשראי לא מוצדק
01/11/2010 11:59 1481 
חוסר קליטה
31/10/2010 10:47 1482 
 << | לדף הבא 
לדף אחרון  [ << 120 119 118 117 116 115  114  113 112 111 110 109 108 107 106 105 >> ] לדף ראשון 
 לדף קודם | >> 
 תלונה שנשלחה לבית העסק - 
 
 (3431) תלונות שנענו - 
 
סה"כ (1911) תלונות נמצאות בטיפול.
סה"כ (56) מחמאות.
כדי לבדוק את סטאטוס תלונתך וכדי לבדוק את התגובה עליך להכנס עם שם משתמש וסיסמא למערכת.
אם טרם נרשמת נא הרשם לאתר תלונה.
הרשמה לאתר
חברת פרטנר תקשורת בע"מ מפעיל סלולרי וספק תקשורת מוביל בישראל. חברת פרטנר, הפועלת תחת המותג orange™‎, מספקת מגוון רחב של שירותים  ברמה גבוהה ואיכותית ללמעלה מ- ‏2.9 מיליון לקוחות סלולריים.חברת פרטנר השיקה בתחילת שנת 2009 סל שירותים חדש, הכולל שירותי ISP, גישה לדואר אלקטרוני, Wi-Fi, טלפוניה נייחת באמצעות טכנולוגיית Voice over Broadband ‏(VOB) ושירותי בידור מולטימדיה מבוססי אינטרנט. בנוסף למתן שירות הסלולר.כיום אורנג' היא חברה אמינה ועוצמתית שלוקחת על עצמה אחריות כבדה בארץ ישראל בכך שמביאה אותנו לשיא הטכנולוגיה העולמית בשוק הסלולר.
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה