תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
לרשימת מחמאותמחמאות
נושא התלונה  תאריך שליחת תלונה מס'
התחייבות למסלול<
25/10/2010 15:41 1496 
חיוב עבור מכשיר לאחר ביטול עיסקה
24/10/2010 23:51 1497 
שירות ויחס שערורייתיים ללקוח עסקי בחברת אורנג'
24/10/2010 21:27 1498 
כשל כוח הסבל
24/10/2010 16:48 1499 
שרות ברמה נמוכה ביותר
21/10/2010 22:28 1500 
חיוב שיחות לחול<
21/10/2010 19:31 1501 
אי עמידה בתנאים<
21/10/2010 18:46 1502 
חיוב חשבון חו"ל בתעריף רגיל למרות רכישת חבילת חיסכון עולמי בפלא פון 0547634307
21/10/2010 18:34 1503 
חיוב עבור מכשיר GPS שהוצע לי ע"י סוכן מכירות של החברה ללא עלות
21/10/2010 17:25 1504 
צחוק וטירטור הלקוח
21/10/2010 14:56 1505 
אין אפשרות שידרוג ללא התחיובות לחבילה
21/10/2010 13:42 1506 
רכישת מכשיר פגום ואי טיפול הולם
21/10/2010 11:49 1507 
בעיות חוזרות ונשנות וחוסר הגינות כלפי לקוח
21/10/2010 08:20 1508 
 << | לדף הבא 
לדף אחרון  [ << 120 119 118 117  116  115 114 113 112 111 110 109 108 107 106 105 >> ] לדף ראשון 
 לדף קודם | >> 
 תלונה שנשלחה לבית העסק - 
 
 (3431) תלונות שנענו - 
 
סה"כ (1911) תלונות נמצאות בטיפול.
סה"כ (56) מחמאות.
כדי לבדוק את סטאטוס תלונתך וכדי לבדוק את התגובה עליך להכנס עם שם משתמש וסיסמא למערכת.
אם טרם נרשמת נא הרשם לאתר תלונה.
הרשמה לאתר
חברת פרטנר תקשורת בע"מ מפעיל סלולרי וספק תקשורת מוביל בישראל. חברת פרטנר, הפועלת תחת המותג orange™‎, מספקת מגוון רחב של שירותים  ברמה גבוהה ואיכותית ללמעלה מ- ‏2.9 מיליון לקוחות סלולריים.חברת פרטנר השיקה בתחילת שנת 2009 סל שירותים חדש, הכולל שירותי ISP, גישה לדואר אלקטרוני, Wi-Fi, טלפוניה נייחת באמצעות טכנולוגיית Voice over Broadband ‏(VOB) ושירותי בידור מולטימדיה מבוססי אינטרנט. בנוסף למתן שירות הסלולר.כיום אורנג' היא חברה אמינה ועוצמתית שלוקחת על עצמה אחריות כבדה בארץ ישראל בכך שמביאה אותנו לשיא הטכנולוגיה העולמית בשוק הסלולר.
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה