תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
לרשימת מחמאותמחמאות
נושא התלונה  תאריך שליחת תלונה מס'
אי מתן מענה לבעיות.
19/09/2010 12:15 1574 
הטעייה,מרמה.
17/09/2010 16:17 1575 
חיוב יתר מאורנג' על שיחות מחו"ל ואי מתן פירוט שיחות
16/09/2010 16:02 1576 
הטעייה וחיוב שערוריתי שלא בידיעתי במשך 6.5 חודשים על חבילות תוכן
16/09/2010 12:01 1577 
פיתוי להצטרפות לחבילת תוכן בחינם - שעלה מאוד ביוקר
15/09/2010 17:50 1578 
שרות מחפיר ומזלזל
15/09/2010 17:32 1579 
חיובים שלא כצדק עבור שירותי מידע
14/09/2010 22:11 1580 
שרות לקוי (העדר שרות)
14/09/2010 21:02 1581 
שירות כוחני וגרוע
14/09/2010 11:55 1582 
חוסר הסבר מלא ובלבול הלקוח שכנוע רכישת מוצר, שכרוך בתשלום והתחייבות!
13/09/2010 21:49 1583 
כשל שרות חמור באורנג'
12/09/2010 14:33 1584 
חיוב מופרז בשימוש בסלולרי בחו"ל
12/09/2010 13:50 1585 
חוסר שקיפות והגינות כלפי הלקוח
11/09/2010 17:08 1586 
 << | לדף הבא 
לדף אחרון  [ << 134 133 132 131 130 129 128 127 126 125 124 123  122  121 >> ] לדף ראשון 
 לדף קודם | >> 
 תלונה שנשלחה לבית העסק - 
 
 (3431) תלונות שנענו - 
 
סה"כ (1911) תלונות נמצאות בטיפול.
סה"כ (56) מחמאות.
כדי לבדוק את סטאטוס תלונתך וכדי לבדוק את התגובה עליך להכנס עם שם משתמש וסיסמא למערכת.
אם טרם נרשמת נא הרשם לאתר תלונה.
הרשמה לאתר
חברת פרטנר תקשורת בע"מ מפעיל סלולרי וספק תקשורת מוביל בישראל. חברת פרטנר, הפועלת תחת המותג orange™‎, מספקת מגוון רחב של שירותים  ברמה גבוהה ואיכותית ללמעלה מ- ‏2.9 מיליון לקוחות סלולריים.חברת פרטנר השיקה בתחילת שנת 2009 סל שירותים חדש, הכולל שירותי ISP, גישה לדואר אלקטרוני, Wi-Fi, טלפוניה נייחת באמצעות טכנולוגיית Voice over Broadband ‏(VOB) ושירותי בידור מולטימדיה מבוססי אינטרנט. בנוסף למתן שירות הסלולר.כיום אורנג' היא חברה אמינה ועוצמתית שלוקחת על עצמה אחריות כבדה בארץ ישראל בכך שמביאה אותנו לשיא הטכנולוגיה העולמית בשוק הסלולר.
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה