תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
לרשימת מחמאותמחמאות
נושא התלונה  תאריך שליחת תלונה מס'
החזרת מודם סלולרי
10/09/2010 18:56 1587 
יחס מזלזל, רמאות, התייחסות בלתי הולמת
10/09/2010 11:55 1588 
1. אי שליחת דפי חשבון הביתה למרות בקשות במשך חודשים. 2. חיובים מופרזים לשיחות. 3. שליחת אס.אמ.אס על חשבון הלקוח בלי רשותו.
06/09/2010 18:25 1589 
התאמת חבילה הלא נכונה לגלישה בחו"ל - ביקשתי ארה"ב נתנו לי אירופה
06/09/2010 13:34 1590 
מכשיר פגום
06/09/2010 11:34 1591 
חיוב כרטיס טשראי ללא רשות
05/09/2010 21:58 1592 
הונאה- טלפון ביתי בחינם - חינם יקר מאוד
05/09/2010 20:40 1593 
הטעיית צרכנים(ORANGE) זהירות
05/09/2010 20:13 1594 
שירות לקוי ומזלזל, מרמה וגבייה כספים שגויה
05/09/2010 17:32 1595 
אורנג' מרמים וגונבים את הלקוחות שלהם
05/09/2010 15:35 1596 
שירות גרוע
05/09/2010 10:54 1597 
אורנג' מסרבת לשלוח לי מכתב על סגירת קו סללולרי
05/09/2010 00:36 1598 
יחס ללקוח קבוע ומדוע הלקוחות עוזבים את החברה
04/09/2010 20:10 1599 
 << | לדף הבא 
לדף אחרון  [ << 134 133 132 131 130 129 128 127 126 125 124  123  122 121 >> ] לדף ראשון 
 לדף קודם | >> 
 תלונה שנשלחה לבית העסק - 
 
 (3431) תלונות שנענו - 
 
סה"כ (1911) תלונות נמצאות בטיפול.
סה"כ (56) מחמאות.
כדי לבדוק את סטאטוס תלונתך וכדי לבדוק את התגובה עליך להכנס עם שם משתמש וסיסמא למערכת.
אם טרם נרשמת נא הרשם לאתר תלונה.
הרשמה לאתר
חברת פרטנר תקשורת בע"מ מפעיל סלולרי וספק תקשורת מוביל בישראל. חברת פרטנר, הפועלת תחת המותג orange™‎, מספקת מגוון רחב של שירותים  ברמה גבוהה ואיכותית ללמעלה מ- ‏2.9 מיליון לקוחות סלולריים.חברת פרטנר השיקה בתחילת שנת 2009 סל שירותים חדש, הכולל שירותי ISP, גישה לדואר אלקטרוני, Wi-Fi, טלפוניה נייחת באמצעות טכנולוגיית Voice over Broadband ‏(VOB) ושירותי בידור מולטימדיה מבוססי אינטרנט. בנוסף למתן שירות הסלולר.כיום אורנג' היא חברה אמינה ועוצמתית שלוקחת על עצמה אחריות כבדה בארץ ישראל בכך שמביאה אותנו לשיא הטכנולוגיה העולמית בשוק הסלולר.
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה