תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
לרשימת מחמאותמחמאות
נושא התלונה  תאריך שליחת תלונה מס'
חשבון טלפון
22/08/2010 21:15 1639 
אי עמידה בתנאי אחריות יצרן
22/08/2010 15:36 1640 
רמאות החברה באי הצגת הנתונים המצטרכים לשיחות מיוחדות מחו"ל
22/08/2010 10:42 1641 
תלונה על איכות השירות וטרטור הלקוח
21/08/2010 12:55 1642 
הטעיה + שירות גרוע
21/08/2010 07:49 1643 
חשבון של 8.500 ₪ שהוגש ע"י אורנג' בגין דקות שיחה גנובות בכרטיס סים שאבד בחו"ל
20/08/2010 13:33 1644 
חיוב כספי ללא יידוע !
20/08/2010 10:54 1645 
שירות לקוחות לקוי
19/08/2010 16:44 1646 
חיוב על שירות שמיר
19/08/2010 10:01 1647 
טעות בחשבונית או בעיה במכשיר - פניות ללא תשובות
18/08/2010 12:01 1648 
שרות לקוי ועוגמת נפש
17/08/2010 17:26 1649 
תיקון מכשיר סלולר ללא יידוע העלות
17/08/2010 15:07 1650 
נציג שרות שפשוט שיקר בפנים
16/08/2010 20:09 1651 
 << | לדף הבא 
לדף אחרון  [ << 134 133 132 131 130 129 128  127  126 125 124 123 122 121 >> ] לדף ראשון 
 לדף קודם | >> 
 תלונה שנשלחה לבית העסק - 
 
 (3431) תלונות שנענו - 
 
סה"כ (1911) תלונות נמצאות בטיפול.
סה"כ (56) מחמאות.
כדי לבדוק את סטאטוס תלונתך וכדי לבדוק את התגובה עליך להכנס עם שם משתמש וסיסמא למערכת.
אם טרם נרשמת נא הרשם לאתר תלונה.
הרשמה לאתר
חברת פרטנר תקשורת בע"מ מפעיל סלולרי וספק תקשורת מוביל בישראל. חברת פרטנר, הפועלת תחת המותג orange™‎, מספקת מגוון רחב של שירותים  ברמה גבוהה ואיכותית ללמעלה מ- ‏2.9 מיליון לקוחות סלולריים.חברת פרטנר השיקה בתחילת שנת 2009 סל שירותים חדש, הכולל שירותי ISP, גישה לדואר אלקטרוני, Wi-Fi, טלפוניה נייחת באמצעות טכנולוגיית Voice over Broadband ‏(VOB) ושירותי בידור מולטימדיה מבוססי אינטרנט. בנוסף למתן שירות הסלולר.כיום אורנג' היא חברה אמינה ועוצמתית שלוקחת על עצמה אחריות כבדה בארץ ישראל בכך שמביאה אותנו לשיא הטכנולוגיה העולמית בשוק הסלולר.
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה