תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
לרשימת מחמאותמחמאות
נושא התלונה  תאריך שליחת תלונה מס'
נזק למכשיר
16/08/2010 18:05 1652 
הטעיית לקוח, אי בדיקת עובדות
16/08/2010 15:23 1653 
חיוב חודשי
15/08/2010 16:08 1654 
נציגים שקרנים ושירות ואי עמידה בהתחייבויות
14/08/2010 07:47 1655 
אינטרנט במודם סלולרי
12/08/2010 21:41 1656 
החזר כספי
12/08/2010 15:52 1657 
טעויות בחשבון + אי מתן מענה לבעיה !
12/08/2010 14:48 1658 
השירות הכי סחטני שהכרתי
12/08/2010 00:22 1659 
תלונה
11/08/2010 15:15 1660 
נציגות שירות סותרים את עצמם ואין עם מי לדבר.
11/08/2010 00:21 1661 
אי מתן שירות וזלזול.
11/08/2010 00:10 1662 
חיוב מעל למה שסוכם
10/08/2010 18:08 1663 
מנהלת שימור בשם נועה
10/08/2010 14:18 1664 
 << | לדף הבא 
לדף אחרון  [ << 134 133 132 131 130 129  128  127 126 125 124 123 122 121 >> ] לדף ראשון 
 לדף קודם | >> 
 תלונה שנשלחה לבית העסק - 
 
 (3431) תלונות שנענו - 
 
סה"כ (1911) תלונות נמצאות בטיפול.
סה"כ (56) מחמאות.
כדי לבדוק את סטאטוס תלונתך וכדי לבדוק את התגובה עליך להכנס עם שם משתמש וסיסמא למערכת.
אם טרם נרשמת נא הרשם לאתר תלונה.
הרשמה לאתר
חברת פרטנר תקשורת בע"מ מפעיל סלולרי וספק תקשורת מוביל בישראל. חברת פרטנר, הפועלת תחת המותג orange™‎, מספקת מגוון רחב של שירותים  ברמה גבוהה ואיכותית ללמעלה מ- ‏2.9 מיליון לקוחות סלולריים.חברת פרטנר השיקה בתחילת שנת 2009 סל שירותים חדש, הכולל שירותי ISP, גישה לדואר אלקטרוני, Wi-Fi, טלפוניה נייחת באמצעות טכנולוגיית Voice over Broadband ‏(VOB) ושירותי בידור מולטימדיה מבוססי אינטרנט. בנוסף למתן שירות הסלולר.כיום אורנג' היא חברה אמינה ועוצמתית שלוקחת על עצמה אחריות כבדה בארץ ישראל בכך שמביאה אותנו לשיא הטכנולוגיה העולמית בשוק הסלולר.
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה