תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
לרשימת מחמאותמחמאות
נושא התלונה  תאריך שליחת תלונה מס'
חיוב שאינו בצדק-מידע שגוי ואי מתן שירות תקין
09/08/2010 09:38 1665 
חיוב עבור חבילות גלישה ותוכן שלא הוזמנו עבור מנוי 0546312859
08/08/2010 14:33 1666 
חיוב כפול במזומן בסניף ודרך חשבון הבנק
05/08/2010 11:24 1667 
התעלמות מוחלטת בשירות לקוחות
05/08/2010 09:50 1668 
חיוב על שירותי תוכן ללא ידיעת הלקוח
04/08/2010 23:03 1669 
שקרים ורמאויות של אורנג'
04/08/2010 16:58 1670 
סוכן הבטיח ולא קיים ועזב את החברה, אורנג מסרבים ליצור איתו קשר
04/08/2010 14:07 1671 
זיכוי כספי
04/08/2010 10:08 1672 
טירטור לקוח וחזרת מכשיר מתיקון שחזר תקול יותר משהיה כשנשלח.
04/08/2010 09:20 1673 
טרטור ועוגמת נפש
03/08/2010 20:27 1674 
מבטיחים חבילות שלא קיימות, מחתימים בפועל על חוזים אחרים, מבטיחים שיבררו ויחזרו, לא חוזרים ללקוחות
02/08/2010 17:16 1675 
חווית שירות
02/08/2010 13:26 1676 
הטעייה מכוונת באמצעות שרותי תוכן
02/08/2010 12:45 1677 
 << | לדף הבא 
לדף אחרון  [ << 134 133 132 131 130  129  128 127 126 125 124 123 122 121 >> ] לדף ראשון 
 לדף קודם | >> 
 תלונה שנשלחה לבית העסק - 
 
 (3431) תלונות שנענו - 
 
סה"כ (1911) תלונות נמצאות בטיפול.
סה"כ (56) מחמאות.
כדי לבדוק את סטאטוס תלונתך וכדי לבדוק את התגובה עליך להכנס עם שם משתמש וסיסמא למערכת.
אם טרם נרשמת נא הרשם לאתר תלונה.
הרשמה לאתר
חברת פרטנר תקשורת בע"מ מפעיל סלולרי וספק תקשורת מוביל בישראל. חברת פרטנר, הפועלת תחת המותג orange™‎, מספקת מגוון רחב של שירותים  ברמה גבוהה ואיכותית ללמעלה מ- ‏2.9 מיליון לקוחות סלולריים.חברת פרטנר השיקה בתחילת שנת 2009 סל שירותים חדש, הכולל שירותי ISP, גישה לדואר אלקטרוני, Wi-Fi, טלפוניה נייחת באמצעות טכנולוגיית Voice over Broadband ‏(VOB) ושירותי בידור מולטימדיה מבוססי אינטרנט. בנוסף למתן שירות הסלולר.כיום אורנג' היא חברה אמינה ועוצמתית שלוקחת על עצמה אחריות כבדה בארץ ישראל בכך שמביאה אותנו לשיא הטכנולוגיה העולמית בשוק הסלולר.
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה