תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
לרשימת מחמאותמחמאות
נושא התלונה  תאריך שליחת תלונה מס'
בעיות קליטה בעת דיבור מהבית
22/07/2010 00:40 1704 
אי עמידה בהסכמים וחוסר יכולת לראות חשבוניות במייל. that client the options and cus
21/07/2010 22:35 1705 
יחס בוטה ולא נאות מצד משרד עורכי הדין המקושרים עם אורנג'
21/07/2010 12:59 1706 
הודעות שירות
21/07/2010 04:33 1707 
בעיות רבות בחשבונית, בעיות בניתוק קו (ללא התחייבות)
20/07/2010 23:20 1708 
גניבת דמי ביטוח מעל שנה על מכשיר שהוחזר לחברה
20/07/2010 23:00 1709 
חיוב שלא בצדק
20/07/2010 19:15 1710 
הסכם כתוב
20/07/2010 13:57 1711 
חיובים מופרזים ומתן הבטחות שקריות
20/07/2010 13:39 1712 
קצת מכל
20/07/2010 08:23 1713 
סירוב החזרת כסף , למרות חיוב שגוי.
19/07/2010 18:00 1714 
אי עמידה בהסכם,חיוב אסטרונומי על תיקון מבלי ליידע מראש
19/07/2010 11:22 1715 
טלפונים מקולקלים
19/07/2010 00:28 1716 
 << | לדף הבא 
לדף אחרון  [ << 134 133  132  131 130 129 128 127 126 125 124 123 122 121 >> ] לדף ראשון 
 לדף קודם | >> 
 תלונה שנשלחה לבית העסק - 
 
 (3431) תלונות שנענו - 
 
סה"כ (1911) תלונות נמצאות בטיפול.
סה"כ (56) מחמאות.
כדי לבדוק את סטאטוס תלונתך וכדי לבדוק את התגובה עליך להכנס עם שם משתמש וסיסמא למערכת.
אם טרם נרשמת נא הרשם לאתר תלונה.
הרשמה לאתר
חברת פרטנר תקשורת בע"מ מפעיל סלולרי וספק תקשורת מוביל בישראל. חברת פרטנר, הפועלת תחת המותג orange™‎, מספקת מגוון רחב של שירותים  ברמה גבוהה ואיכותית ללמעלה מ- ‏2.9 מיליון לקוחות סלולריים.חברת פרטנר השיקה בתחילת שנת 2009 סל שירותים חדש, הכולל שירותי ISP, גישה לדואר אלקטרוני, Wi-Fi, טלפוניה נייחת באמצעות טכנולוגיית Voice over Broadband ‏(VOB) ושירותי בידור מולטימדיה מבוססי אינטרנט. בנוסף למתן שירות הסלולר.כיום אורנג' היא חברה אמינה ועוצמתית שלוקחת על עצמה אחריות כבדה בארץ ישראל בכך שמביאה אותנו לשיא הטכנולוגיה העולמית בשוק הסלולר.
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה