תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
לרשימת מחמאותמחמאות
נושא התלונה  תאריך שליחת תלונה מס'
עוגמת נפש ותיסכול מול מערכת שלמה
08/07/2010 23:09 1743 
חיוב לשירותים מתקדמים מידע ותוכן
08/07/2010 16:55 1744 
אורנג'-תתביישו לכם להבטיח ולא לקיים
07/07/2010 20:40 1745 
הטעיית לקוח
07/07/2010 20:27 1746 
אי קבלת מה שהובטח
07/07/2010 17:29 1747 
אי קבלת מה שהובטח
07/07/2010 17:26 1748 
שקרים ושירות לקוחות מזעזע בחברת אורנג טלפון קווי
07/07/2010 16:24 1749 
טיפול לקוי בלקוח וגביית כסף לא נכונה
06/07/2010 11:43 1750 
חוק איחור טכנאי<
05/07/2010 16:44 1751 
הטעיית לקוח , רמאות, יחס לא הולם
04/07/2010 16:31 1752 
פלאון נהרס כשהיה אצל אורנג' והם דורשים מאיתנו תשלום נוסף להחליפו
03/07/2010 12:40 1753 
שרות לקוי
02/07/2010 11:40 1754 
זלזול בלקוח חדש ברמה שלא תתואר
01/07/2010 22:52 1755 
 << | לדף הבא 
לדף אחרון  [ << 150 149 148 147 146 145 144 143 142 141 140 139 138 137 136  135  >> ] לדף ראשון 
 לדף קודם | >> 
 תלונה שנשלחה לבית העסק - 
 
 (3431) תלונות שנענו - 
 
סה"כ (1911) תלונות נמצאות בטיפול.
סה"כ (56) מחמאות.
כדי לבדוק את סטאטוס תלונתך וכדי לבדוק את התגובה עליך להכנס עם שם משתמש וסיסמא למערכת.
אם טרם נרשמת נא הרשם לאתר תלונה.
הרשמה לאתר
חברת פרטנר תקשורת בע"מ מפעיל סלולרי וספק תקשורת מוביל בישראל. חברת פרטנר, הפועלת תחת המותג orange™‎, מספקת מגוון רחב של שירותים  ברמה גבוהה ואיכותית ללמעלה מ- ‏2.9 מיליון לקוחות סלולריים.חברת פרטנר השיקה בתחילת שנת 2009 סל שירותים חדש, הכולל שירותי ISP, גישה לדואר אלקטרוני, Wi-Fi, טלפוניה נייחת באמצעות טכנולוגיית Voice over Broadband ‏(VOB) ושירותי בידור מולטימדיה מבוססי אינטרנט. בנוסף למתן שירות הסלולר.כיום אורנג' היא חברה אמינה ועוצמתית שלוקחת על עצמה אחריות כבדה בארץ ישראל בכך שמביאה אותנו לשיא הטכנולוגיה העולמית בשוק הסלולר.
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה