תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
לרשימת מחמאותמחמאות
נושא התלונה  תאריך שליחת תלונה מס'
טרטור!!!
01/07/2010 15:53 1756 
התקנת שירות הפנית שיחה ללא יידוע
30/06/2010 19:40 1757 
לא סוגרים קו סלולרי לפי הבקשה
29/06/2010 10:34 1758 
גבית כסף מנופחת ללא קשר לסיכום עם סוכנת המחירות
29/06/2010 04:16 1759 
תלונה על גניבה בזבוז זמן וזילזול מה מהמנהלת
28/06/2010 14:38 1760 
מחיקת של מידע אישי ורגשי של לקוח שלא ניתן לשחזר
26/06/2010 09:07 1761 
שירות תיקונים ומענה טלפונים כל כך לקויים שלא ברור מאיפה להתחיל את הסיפור
24/06/2010 22:44 1762 
חיוביים שגויים במשך שלושה חודשים
23/06/2010 22:04 1763 
אי עמידה בחוזה בין מה שסוכם עם הנציגה
23/06/2010 13:47 1764 
חיובים לא מאושרים ע"י חברת יוניסל באישור אורנג'
22/06/2010 23:13 1765 
שירות לקוי ומזלזל מטעם נציגי השרות הטלפוני ומרכזי שרות
22/06/2010 22:57 1766 
ביטול עסקה
22/06/2010 10:07 1767 
אי עמידה בתנאים שסוכמו וחוסר רצון לסייע
21/06/2010 06:20 1768 
 << | לדף הבא 
לדף אחרון  [ << 150 149 148 147 146 145 144 143 142 141 140 139 138 137  136  135 >> ] לדף ראשון 
 לדף קודם | >> 
 תלונה שנשלחה לבית העסק - 
 
 (3431) תלונות שנענו - 
 
סה"כ (1911) תלונות נמצאות בטיפול.
סה"כ (56) מחמאות.
כדי לבדוק את סטאטוס תלונתך וכדי לבדוק את התגובה עליך להכנס עם שם משתמש וסיסמא למערכת.
אם טרם נרשמת נא הרשם לאתר תלונה.
הרשמה לאתר
חברת פרטנר תקשורת בע"מ מפעיל סלולרי וספק תקשורת מוביל בישראל. חברת פרטנר, הפועלת תחת המותג orange™‎, מספקת מגוון רחב של שירותים  ברמה גבוהה ואיכותית ללמעלה מ- ‏2.9 מיליון לקוחות סלולריים.חברת פרטנר השיקה בתחילת שנת 2009 סל שירותים חדש, הכולל שירותי ISP, גישה לדואר אלקטרוני, Wi-Fi, טלפוניה נייחת באמצעות טכנולוגיית Voice over Broadband ‏(VOB) ושירותי בידור מולטימדיה מבוססי אינטרנט. בנוסף למתן שירות הסלולר.כיום אורנג' היא חברה אמינה ועוצמתית שלוקחת על עצמה אחריות כבדה בארץ ישראל בכך שמביאה אותנו לשיא הטכנולוגיה העולמית בשוק הסלולר.
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה