תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
לרשימת מחמאותמחמאות
נושא התלונה  תאריך שליחת תלונה מס'
אי הסכמה מצד אורנג' לבטל עיסקה תוך 14 ימים מרגע רכישת חבילת סלולר
06/06/2010 23:03 1795 
אחריות על מכשיר אייפון 3GS חדש!
06/06/2010 12:43 1796 
חיוב מוגזם ולא מוצדק בגין חריגה מחבילת גלישה
06/06/2010 00:58 1797 
יחס מזלזל ואי הוגנות כלפי לקוח בחברת אורנג'.
05/06/2010 00:19 1798 
גניבה , שקרים ,טרטור , עגמת נפש
04/06/2010 16:34 1799 
אי התאמה בין המובטח ,,מסוכם עם סוכן המכירות,,לבין המופיע בחיוב
04/06/2010 16:03 1800 
מכשיר הופקד לתיקון....ובזכות הטכנאי "המ מיקצועי" המכשיר הושבת מכנית!!!de
04/06/2010 12:19 1801 
הבטיחו לי שירות לאומניה ולאייפון - קיבלתי שערות לבנות
04/06/2010 09:29 1802 
שימוש לא חוקי באמצאי התשלום של הלקוח
03/06/2010 11:43 1803 
לא מקיימים הבטחותיהם
02/06/2010 22:31 1804 
זלזול בלקוח ואי חזרה לאחר כמעט שבוע
01/06/2010 22:03 1805 
הטעיית צרכנים, חוסר יכולת מקצועית וטכנית ושירות לקוי
01/06/2010 14:36 1806 
חיוב בגין שירותי מידע של shamir ושל unicell
31/05/2010 19:01 1807 
 << | לדף הבא 
לדף אחרון  [ << 150 149 148 147 146 145 144 143 142 141 140  139  138 137 136 135 >> ] לדף ראשון 
 לדף קודם | >> 
 תלונה שנשלחה לבית העסק - 
 
 (3431) תלונות שנענו - 
 
סה"כ (1911) תלונות נמצאות בטיפול.
סה"כ (56) מחמאות.
כדי לבדוק את סטאטוס תלונתך וכדי לבדוק את התגובה עליך להכנס עם שם משתמש וסיסמא למערכת.
אם טרם נרשמת נא הרשם לאתר תלונה.
הרשמה לאתר
חברת פרטנר תקשורת בע"מ מפעיל סלולרי וספק תקשורת מוביל בישראל. חברת פרטנר, הפועלת תחת המותג orange™‎, מספקת מגוון רחב של שירותים  ברמה גבוהה ואיכותית ללמעלה מ- ‏2.9 מיליון לקוחות סלולריים.חברת פרטנר השיקה בתחילת שנת 2009 סל שירותים חדש, הכולל שירותי ISP, גישה לדואר אלקטרוני, Wi-Fi, טלפוניה נייחת באמצעות טכנולוגיית Voice over Broadband ‏(VOB) ושירותי בידור מולטימדיה מבוססי אינטרנט. בנוסף למתן שירות הסלולר.כיום אורנג' היא חברה אמינה ועוצמתית שלוקחת על עצמה אחריות כבדה בארץ ישראל בכך שמביאה אותנו לשיא הטכנולוגיה העולמית בשוק הסלולר.
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה