תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
לרשימת מחמאותמחמאות
נושא התלונה  תאריך שליחת תלונה מס'
סחבת בקבלת החזר - לקוחת אורנג'
11/05/2010 12:22 1834 
הבטחות לחוד ושירות לחוד
10/05/2010 22:14 1835 
חיוב עבור שירותי UNICELL מבלי לבקש הרשאה
10/05/2010 13:09 1836 
חוסר אפשרות לקבל בכתב מאורנג מתי מסתיימת התחיבות למכשיר ולתוכנית
10/05/2010 12:01 1837 
גלישה בחו"ל
09/05/2010 23:09 1838 
לא קיימו את ההסכםם
09/05/2010 10:09 1839 
חיובים ללא הפסקה
09/05/2010 09:09 1840 
חברת אורנג'
06/05/2010 16:01 1841 
אורנג' מתעלמת ממכתבים שלי כלקוח.
04/05/2010 13:30 1842 
שילמתי כסף פעמיים בנוסף להכחשה שדיברתי איתם בכלל
03/05/2010 21:47 1843 
שילמתי כסף פעמיים בנוסף להכחשה שדיברתי איתם בכלל
03/05/2010 21:47 1844 
מכשיר נשלח לתיקון על תקלה חוזרת 6 פעמים רצוף
03/05/2010 13:44 1845 
מודם סלולארי
03/05/2010 08:16 1846 
 << | לדף הבא 
לדף אחרון  [ << 150 149 148 147 146 145 144 143  142  141 140 139 138 137 136 135 >> ] לדף ראשון 
 לדף קודם | >> 
 תלונה שנשלחה לבית העסק - 
 
 (3431) תלונות שנענו - 
 
סה"כ (1911) תלונות נמצאות בטיפול.
סה"כ (56) מחמאות.
כדי לבדוק את סטאטוס תלונתך וכדי לבדוק את התגובה עליך להכנס עם שם משתמש וסיסמא למערכת.
אם טרם נרשמת נא הרשם לאתר תלונה.
הרשמה לאתר
חברת פרטנר תקשורת בע"מ מפעיל סלולרי וספק תקשורת מוביל בישראל. חברת פרטנר, הפועלת תחת המותג orange™‎, מספקת מגוון רחב של שירותים  ברמה גבוהה ואיכותית ללמעלה מ- ‏2.9 מיליון לקוחות סלולריים.חברת פרטנר השיקה בתחילת שנת 2009 סל שירותים חדש, הכולל שירותי ISP, גישה לדואר אלקטרוני, Wi-Fi, טלפוניה נייחת באמצעות טכנולוגיית Voice over Broadband ‏(VOB) ושירותי בידור מולטימדיה מבוססי אינטרנט. בנוסף למתן שירות הסלולר.כיום אורנג' היא חברה אמינה ועוצמתית שלוקחת על עצמה אחריות כבדה בארץ ישראל בכך שמביאה אותנו לשיא הטכנולוגיה העולמית בשוק הסלולר.
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה