תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
לרשימת מחמאותמחמאות
נושא התלונה  תאריך שליחת תלונה מס'
חיוב לאחר הבטחה של זיכוי מלא
02/05/2010 22:32 1847 
קנס כספי
02/05/2010 12:54 1848 
עושק ועוגמת נפש<
02/05/2010 10:01 1849 
אי קבלת שרות כנידרש
02/05/2010 08:32 1850 
תיקון מכשיר לקוי , 3 פעמים.
30/04/2010 12:41 1851 
חוסר אמינות וחוסר שירותיות הגורמים לחיובים רבים
30/04/2010 1852 
שירות גרוע במיוחד
29/04/2010 20:57 1853 
עוגמת נפש
29/04/2010 12:08 1854 
עוגמת נפש יחס מזלזל וגניבה
29/04/2010 11:07 1855 
גניבה של נציג והתרדה מינית
28/04/2010 17:29 1856 
הטעיה בזמן קניית מכשיר חדש
28/04/2010 09:25 1857 
בעיות עם זיכוי
28/04/2010 08:03 1858 
זילזול מצד הנציגים שאני מתקשרת, שלוש פעמיים ניתקו את השיחה תוך כדי שאני מתקשרת...איומים מנציג שירות שמו חנן חיים נציג מכירות
26/04/2010 12:00 1859 
 << | לדף הבא 
לדף אחרון  [ << 150 149 148 147 146 145 144  143  142 141 140 139 138 137 136 135 >> ] לדף ראשון 
 לדף קודם | >> 
 תלונה שנשלחה לבית העסק - 
 
 (3431) תלונות שנענו - 
 
סה"כ (1911) תלונות נמצאות בטיפול.
סה"כ (56) מחמאות.
כדי לבדוק את סטאטוס תלונתך וכדי לבדוק את התגובה עליך להכנס עם שם משתמש וסיסמא למערכת.
אם טרם נרשמת נא הרשם לאתר תלונה.
הרשמה לאתר
חברת פרטנר תקשורת בע"מ מפעיל סלולרי וספק תקשורת מוביל בישראל. חברת פרטנר, הפועלת תחת המותג orange™‎, מספקת מגוון רחב של שירותים  ברמה גבוהה ואיכותית ללמעלה מ- ‏2.9 מיליון לקוחות סלולריים.חברת פרטנר השיקה בתחילת שנת 2009 סל שירותים חדש, הכולל שירותי ISP, גישה לדואר אלקטרוני, Wi-Fi, טלפוניה נייחת באמצעות טכנולוגיית Voice over Broadband ‏(VOB) ושירותי בידור מולטימדיה מבוססי אינטרנט. בנוסף למתן שירות הסלולר.כיום אורנג' היא חברה אמינה ועוצמתית שלוקחת על עצמה אחריות כבדה בארץ ישראל בכך שמביאה אותנו לשיא הטכנולוגיה העולמית בשוק הסלולר.
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה