תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
לרשימת מחמאותמחמאות
נושא התלונה  תאריך שליחת תלונה מס'
חיוב כספי
31/03/2010 15:59 1899 
חיובים מיותרים בניגוד להסכם
25/03/2010 09:08 1900 
טירטור, שקרים, ולקיחת כספים.
24/03/2010 18:05 1901 
הכנסת חבילה שלא באישור
23/03/2010 11:45 1902 
טלפון נוקיה e65
22/03/2010 23:37 1903 
שירות לקוחות גרוע
21/03/2010 23:57 1904 
תשלום על מכשיר ישן
21/03/2010 17:02 1905 
אי עמידה בסהכם ובקשת לקוח לשינוי
21/03/2010 11:55 1906 
אזהרה חמורה מפני אורנג' \ פרטנר
19/03/2010 00:42 1907 
מודם סלולרי
18/03/2010 19:41 1908 
הונאה וזלזול מחפיר של סוכן אורנג' איציק אסייג.
18/03/2010 19:40 1909 
אי קיום חוזה כמובטח
17/03/2010 22:13 1910 
תלונה עקב שירות לא תקין שקיבלתי מהחברה
17/03/2010 19:13 1911 
 << | לדף הבא 
לדף אחרון  [ << 150 149 148  147  146 145 144 143 142 141 140 139 138 137 136 135 >> ] לדף ראשון 
 לדף קודם | >> 
 תלונה שנשלחה לבית העסק - 
 
 (3431) תלונות שנענו - 
 
סה"כ (1911) תלונות נמצאות בטיפול.
סה"כ (56) מחמאות.
כדי לבדוק את סטאטוס תלונתך וכדי לבדוק את התגובה עליך להכנס עם שם משתמש וסיסמא למערכת.
אם טרם נרשמת נא הרשם לאתר תלונה.
הרשמה לאתר
חברת פרטנר תקשורת בע"מ מפעיל סלולרי וספק תקשורת מוביל בישראל. חברת פרטנר, הפועלת תחת המותג orange™‎, מספקת מגוון רחב של שירותים  ברמה גבוהה ואיכותית ללמעלה מ- ‏2.9 מיליון לקוחות סלולריים.חברת פרטנר השיקה בתחילת שנת 2009 סל שירותים חדש, הכולל שירותי ISP, גישה לדואר אלקטרוני, Wi-Fi, טלפוניה נייחת באמצעות טכנולוגיית Voice over Broadband ‏(VOB) ושירותי בידור מולטימדיה מבוססי אינטרנט. בנוסף למתן שירות הסלולר.כיום אורנג' היא חברה אמינה ועוצמתית שלוקחת על עצמה אחריות כבדה בארץ ישראל בכך שמביאה אותנו לשיא הטכנולוגיה העולמית בשוק הסלולר.
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה