תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
לרשימת מחמאותמחמאות
נושא התלונה  תאריך שליחת תלונה מס'
אי עמידה בהתחייבות של נציג המכירות
02/03/2010 19:44 1938 
חברת אורנג' מרמה לקוחות המבקשים לעזוב
01/03/2010 20:02 1939 
מתאריך 14/02/10 עד היום 01/03/10 אני עדין מחכה לתשובה
01/03/2010 13:22 1940 
זה שרות????זה סיוט!!!
24/02/2010 23:43 1941 
מירמה
24/02/2010 22:08 1942 
אי החלפה או ניתוק
24/02/2010 19:27 1943 
אין אפשרות לבטל עסקה מול אורנג'
24/02/2010 16:15 1944 
רוצים לנתק אןתי תמורת 5000 ש"ח
24/02/2010 14:26 1945 
ביטול התחיבות ופיצוי הולם
23/02/2010 15:27 1946 
לא מוכנים לקבל הוראת קבע בבנק הדואר של "חייב מוגבל"
23/02/2010 14:40 1947 
אי החזרה של "דיסק און קי" שהיה מחובר למכשיר אורנג' שנמסר לתיקון
23/02/2010 10:06 1948 
חברת אורנג' עושה ככל העולה על רוחה.
23/02/2010 02:38 1949 
שירות לקוי וזלזול בלקוח
22/02/2010 11:27 1950 
 << | לדף הבא 
לדף אחרון  [ <<  150  149 148 147 146 145 144 143 142 141 140 139 138 137 136 135 >> ] לדף ראשון 
 לדף קודם | >> 
 תלונה שנשלחה לבית העסק - 
 
 (3431) תלונות שנענו - 
 
סה"כ (1911) תלונות נמצאות בטיפול.
סה"כ (56) מחמאות.
כדי לבדוק את סטאטוס תלונתך וכדי לבדוק את התגובה עליך להכנס עם שם משתמש וסיסמא למערכת.
אם טרם נרשמת נא הרשם לאתר תלונה.
הרשמה לאתר
חברת פרטנר תקשורת בע"מ מפעיל סלולרי וספק תקשורת מוביל בישראל. חברת פרטנר, הפועלת תחת המותג orange™‎, מספקת מגוון רחב של שירותים  ברמה גבוהה ואיכותית ללמעלה מ- ‏2.9 מיליון לקוחות סלולריים.חברת פרטנר השיקה בתחילת שנת 2009 סל שירותים חדש, הכולל שירותי ISP, גישה לדואר אלקטרוני, Wi-Fi, טלפוניה נייחת באמצעות טכנולוגיית Voice over Broadband ‏(VOB) ושירותי בידור מולטימדיה מבוססי אינטרנט. בנוסף למתן שירות הסלולר.כיום אורנג' היא חברה אמינה ועוצמתית שלוקחת על עצמה אחריות כבדה בארץ ישראל בכך שמביאה אותנו לשיא הטכנולוגיה העולמית בשוק הסלולר.
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה