תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
לרשימת מחמאותמחמאות
נושא התלונה  תאריך שליחת תלונה מס'
שירות לקוי של סוכן שטח של החברה
22/02/2010 10:09 1951 
שירות לקוי מרגע התחברות לחברה
20/02/2010 09:56 1952 
חיוב על מכשירים חדשים ..
19/02/2010 01:13 1953 
חיוב גורף
17/02/2010 18:50 1954 
מכשיר חדש עם תקלות אינספור סמוך למועד הקנייה
17/02/2010 09:09 1955 
שינוי סכום התשלום לאחר הקניה
16/02/2010 21:00 1956 
ניצול תמימות
16/02/2010 19:06 1957 
שירות לקוי ואי התייחסות למכתבים שנשלחו למנכל חברת אורנג
16/02/2010 12:42 1958 
אי ביטול קו בעקבות טעות של נציג והמשך חיוב הקו למרות שמבחינת הלקוח הוא מבוטל
16/02/2010 09:59 1959 
עוגמת נפש רצינית
15/02/2010 20:12 1960 
חיוב
15/02/2010 00:03 1961 
מכשירים תקולים לאחר תיקון מעבדה, תיאום שליחות וטיפול לקויb
14/02/2010 18:18 1962 
חיוב כספי בסך 601.54 ש"ח , בניגוד גמור למה שהובטח בנקודת שירות
11/02/2010 15:58 1963 
 << | לדף הבא 
לדף אחרון  [ << 164 163 162 161 160 159 158 157 156 155 154 153 152  151  >> ] לדף ראשון 
 לדף קודם | >> 
 תלונה שנשלחה לבית העסק - 
 
 (3431) תלונות שנענו - 
 
סה"כ (1911) תלונות נמצאות בטיפול.
סה"כ (56) מחמאות.
כדי לבדוק את סטאטוס תלונתך וכדי לבדוק את התגובה עליך להכנס עם שם משתמש וסיסמא למערכת.
אם טרם נרשמת נא הרשם לאתר תלונה.
הרשמה לאתר
חברת פרטנר תקשורת בע"מ מפעיל סלולרי וספק תקשורת מוביל בישראל. חברת פרטנר, הפועלת תחת המותג orange™‎, מספקת מגוון רחב של שירותים  ברמה גבוהה ואיכותית ללמעלה מ- ‏2.9 מיליון לקוחות סלולריים.חברת פרטנר השיקה בתחילת שנת 2009 סל שירותים חדש, הכולל שירותי ISP, גישה לדואר אלקטרוני, Wi-Fi, טלפוניה נייחת באמצעות טכנולוגיית Voice over Broadband ‏(VOB) ושירותי בידור מולטימדיה מבוססי אינטרנט. בנוסף למתן שירות הסלולר.כיום אורנג' היא חברה אמינה ועוצמתית שלוקחת על עצמה אחריות כבדה בארץ ישראל בכך שמביאה אותנו לשיא הטכנולוגיה העולמית בשוק הסלולר.
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה