תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
לרשימת מחמאותמחמאות
נושא התלונה  תאריך שליחת תלונה מס'
איבוד מכשיר פלאפון
03/02/2010 19:17 1977 
הפסקת חשבונית
02/02/2010 20:47 1978 
חוצפה של אורנג ללקוח
02/02/2010 19:32 1979 
גביית סכום כספי בשל התנתקות מחב' אורנג'
02/02/2010 18:13 1980 
התלאות והשקרים שאני נאלץ לספוג
02/02/2010 15:14 1981 
הצעה לא הוגנת (לדעתי)
02/02/2010 14:23 1982 
זילזול, שקרים וחוסר איכפתיות של החברה המתיימרת להעניק חווית לקוח מושלמתd
02/02/2010 09:36 1983 
אורנג' מחייבת אותנו בתשלום מינימלי לחודש למרות שדבר זה לא היה כלול בעסקה!!
01/02/2010 18:48 1984 
התנערות מאחריות למכשיר סלולרי חדש שהתקלקל
29/01/2010 01:00 1985 
עוגמת נפש מצד חברת אורנ'ג
28/01/2010 19:31 1986 
תיקון פגום של מכשיר סללולי ואי עמידה באחריות יצרן
28/01/2010 17:02 1987 
אי הבנה
27/01/2010 18:24 1988 
שירות לקוי ויחס מתנשא
27/01/2010 15:33 1989 
 << | לדף הבא 
לדף אחרון  [ << 164 163 162 161 160 159 158 157 156 155 154  153  152 151 >> ] לדף ראשון 
 לדף קודם | >> 
 תלונה שנשלחה לבית העסק - 
 
 (3431) תלונות שנענו - 
 
סה"כ (1911) תלונות נמצאות בטיפול.
סה"כ (56) מחמאות.
כדי לבדוק את סטאטוס תלונתך וכדי לבדוק את התגובה עליך להכנס עם שם משתמש וסיסמא למערכת.
אם טרם נרשמת נא הרשם לאתר תלונה.
הרשמה לאתר
חברת פרטנר תקשורת בע"מ מפעיל סלולרי וספק תקשורת מוביל בישראל. חברת פרטנר, הפועלת תחת המותג orange™‎, מספקת מגוון רחב של שירותים  ברמה גבוהה ואיכותית ללמעלה מ- ‏2.9 מיליון לקוחות סלולריים.חברת פרטנר השיקה בתחילת שנת 2009 סל שירותים חדש, הכולל שירותי ISP, גישה לדואר אלקטרוני, Wi-Fi, טלפוניה נייחת באמצעות טכנולוגיית Voice over Broadband ‏(VOB) ושירותי בידור מולטימדיה מבוססי אינטרנט. בנוסף למתן שירות הסלולר.כיום אורנג' היא חברה אמינה ועוצמתית שלוקחת על עצמה אחריות כבדה בארץ ישראל בכך שמביאה אותנו לשיא הטכנולוגיה העולמית בשוק הסלולר.
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה