תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
לרשימת מחמאותמחמאות
נושא התלונה  תאריך שליחת תלונה מס'
שדרוג מכשיר לא תקין - למכשיר נחות יותר
27/01/2010 13:12 1990 
אי תיקון מכשיר 4 פעמים רצופות
27/01/2010 13:10 1991 
סיוט מתמשך משירות הלקוחות של אורנג'
26/01/2010 23:23 1992 
אופן הטיפול בתקלה חמורה
26/01/2010 17:24 1993 
טעויות בחשבונית באופן קבוע
26/01/2010 11:53 1994 
זלזול מוחלט בפניות והעברת הטיפול לעורך דין
26/01/2010 10:35 1995 
חיובים מיותרים וחיובים כפולים וכן חיובים על דברים דלא היו מעולם !
24/01/2010 21:07 1996 
פנייה לנציג קישרי לקוחות ,
24/01/2010 13:59 1997 
חיוב בגין שירות שלא בוצע על ידי
24/01/2010 12:48 1998 
רמאות שקר גנבה <
23/01/2010 04:00 1999 
נזק כספי חמור ועוגמת נפש שנגרם לי ע"י החברה אורנג!
20/01/2010 21:52 2000 
שיחות יוצאות לחו"ל שחויבו אך לא בוצעו
20/01/2010 21:01 2001 
טיפול לקוי של אורנג
20/01/2010 16:49 2002 
 << | לדף הבא 
לדף אחרון  [ << 164 163 162 161 160 159 158 157 156 155  154  153 152 151 >> ] לדף ראשון 
 לדף קודם | >> 
 תלונה שנשלחה לבית העסק - 
 
 (3431) תלונות שנענו - 
 
סה"כ (1911) תלונות נמצאות בטיפול.
סה"כ (56) מחמאות.
כדי לבדוק את סטאטוס תלונתך וכדי לבדוק את התגובה עליך להכנס עם שם משתמש וסיסמא למערכת.
אם טרם נרשמת נא הרשם לאתר תלונה.
הרשמה לאתר
חברת פרטנר תקשורת בע"מ מפעיל סלולרי וספק תקשורת מוביל בישראל. חברת פרטנר, הפועלת תחת המותג orange™‎, מספקת מגוון רחב של שירותים  ברמה גבוהה ואיכותית ללמעלה מ- ‏2.9 מיליון לקוחות סלולריים.חברת פרטנר השיקה בתחילת שנת 2009 סל שירותים חדש, הכולל שירותי ISP, גישה לדואר אלקטרוני, Wi-Fi, טלפוניה נייחת באמצעות טכנולוגיית Voice over Broadband ‏(VOB) ושירותי בידור מולטימדיה מבוססי אינטרנט. בנוסף למתן שירות הסלולר.כיום אורנג' היא חברה אמינה ועוצמתית שלוקחת על עצמה אחריות כבדה בארץ ישראל בכך שמביאה אותנו לשיא הטכנולוגיה העולמית בשוק הסלולר.
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה