תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
לרשימת מחמאותמחמאות
נושא התלונה  תאריך שליחת תלונה מס'
זמן רב מידי מתן שירות כלל וכלל.
19/01/2010 20:29 2003 
שירות גרוע, שקרים, זלזול, סחיטה וכבילה לאורנג'
19/01/2010 19:48 2004 
ניסיון לרמאות וסחבת בחברת אורנג'
19/01/2010 11:12 2005 
טיפול לקוי בלקוח
18/01/2010 18:06 2006 
חיוב על מסלול חינם
18/01/2010 13:54 2007 
חוסר מענה מצד החברה
18/01/2010 10:23 2008 
יחס מביש ומזלזל מצד חברת אורנג', חוסר אכפתיות, חוסר הקשבה ללקוח וחוסר מקצועיות של מעבדות החברה
17/01/2010 23:08 2009 
ניסיון החתמה על מסמך כוזב
16/01/2010 00:29 2010 
שחיטת כספים במרמה
15/01/2010 23:55 2011 
הטעיית הלקוח, בטענת משווק מורשה.
15/01/2010 23:27 2012 
אי קיום תנאים שהובטחו
13/01/2010 15:09 2013 
יחס מזלזל
13/01/2010 13:19 2014 
מכשיר לקוי ושרות גרוע מאוד
10/01/2010 13:42 2015 
 << | לדף הבא 
לדף אחרון  [ << 164 163 162 161 160 159 158 157 156  155  154 153 152 151 >> ] לדף ראשון 
 לדף קודם | >> 
 תלונה שנשלחה לבית העסק - 
 
 (3431) תלונות שנענו - 
 
סה"כ (1911) תלונות נמצאות בטיפול.
סה"כ (56) מחמאות.
כדי לבדוק את סטאטוס תלונתך וכדי לבדוק את התגובה עליך להכנס עם שם משתמש וסיסמא למערכת.
אם טרם נרשמת נא הרשם לאתר תלונה.
הרשמה לאתר
חברת פרטנר תקשורת בע"מ מפעיל סלולרי וספק תקשורת מוביל בישראל. חברת פרטנר, הפועלת תחת המותג orange™‎, מספקת מגוון רחב של שירותים  ברמה גבוהה ואיכותית ללמעלה מ- ‏2.9 מיליון לקוחות סלולריים.חברת פרטנר השיקה בתחילת שנת 2009 סל שירותים חדש, הכולל שירותי ISP, גישה לדואר אלקטרוני, Wi-Fi, טלפוניה נייחת באמצעות טכנולוגיית Voice over Broadband ‏(VOB) ושירותי בידור מולטימדיה מבוססי אינטרנט. בנוסף למתן שירות הסלולר.כיום אורנג' היא חברה אמינה ועוצמתית שלוקחת על עצמה אחריות כבדה בארץ ישראל בכך שמביאה אותנו לשיא הטכנולוגיה העולמית בשוק הסלולר.
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה