תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
לרשימת מחמאותמחמאות
נושא התלונה  תאריך שליחת תלונה מס'
גניבת תשלום על מכשיר
06/01/2010 17:13 2016 
חיוב מוגזם
06/01/2010 10:28 2017 
הבטחות ומריחות - בושה וחרפה !!!
05/01/2010 23:53 2018 
מכישר לקוי, שרות מזלזל, חוסר מענה והתעלמות
05/01/2010 15:29 2019 
מחיר מופקע והבטחות שלא קוימו
04/01/2010 15:24 2020 
התחייבות ל-36 חודשים שלא בידיעתי
04/01/2010 11:02 2021 
דרישת חברת אורנג' לתשלום בדיעבד
03/01/2010 15:20 2022 
שירות מכשיר באחריות
01/01/2010 15:25 2023 
דרישת תשלום מופרזת.
31/12/2009 13:00 2024 
חריגה במודם סלולרי
30/12/2009 23:47 2025 
קיבלתי מכשיר שאינו תקין ואורנג' מתנערים
30/12/2009 17:32 2026 
פונה ברביעית לגבי שירות לקוי
30/12/2009 10:50 2027 
שירות לקוי וסגירת טיפול בצורה מזלזלת
29/12/2009 17:54 2028 
 << | לדף הבא 
לדף אחרון  [ << 164 163 162 161 160 159 158 157  156  155 154 153 152 151 >> ] לדף ראשון 
 לדף קודם | >> 
 תלונה שנשלחה לבית העסק - 
 
 (3431) תלונות שנענו - 
 
סה"כ (1911) תלונות נמצאות בטיפול.
סה"כ (56) מחמאות.
כדי לבדוק את סטאטוס תלונתך וכדי לבדוק את התגובה עליך להכנס עם שם משתמש וסיסמא למערכת.
אם טרם נרשמת נא הרשם לאתר תלונה.
הרשמה לאתר
חברת פרטנר תקשורת בע"מ מפעיל סלולרי וספק תקשורת מוביל בישראל. חברת פרטנר, הפועלת תחת המותג orange™‎, מספקת מגוון רחב של שירותים  ברמה גבוהה ואיכותית ללמעלה מ- ‏2.9 מיליון לקוחות סלולריים.חברת פרטנר השיקה בתחילת שנת 2009 סל שירותים חדש, הכולל שירותי ISP, גישה לדואר אלקטרוני, Wi-Fi, טלפוניה נייחת באמצעות טכנולוגיית Voice over Broadband ‏(VOB) ושירותי בידור מולטימדיה מבוססי אינטרנט. בנוסף למתן שירות הסלולר.כיום אורנג' היא חברה אמינה ועוצמתית שלוקחת על עצמה אחריות כבדה בארץ ישראל בכך שמביאה אותנו לשיא הטכנולוגיה העולמית בשוק הסלולר.
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה