תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
לרשימת מחמאותמחמאות
נושא התלונה  תאריך שליחת תלונה מס'
חיובים עבור יעדי חינם ושירות לקוי
20/12/2009 20:10 2042 
סחיטה
20/12/2009 20:00 2043 
הכנסת מנוי לתוכנית עם התחייבות ללא אישור
20/12/2009 15:33 2044 
כרטיס סים לא תקין וקו לא פועל מערכת חשבים באורנג' לא תקינים 10 שעות המתנה ובזבוז זמן יקר<
20/12/2009 13:34 2045 
דיבורית
20/12/2009 12:41 2046 
ביטול עסקה
17/12/2009 20:22 2047 
בקשדה לפיצויי על אובדן ימי עבודה ועוגמת נפש
16/12/2009 13:06 2048 
תלונה חריפה בגין חיוב יתר
16/12/2009 12:31 2049 
העלמת מידע ומידע שגוי מנציב מכירות
15/12/2009 13:34 2050 
שירות לקוחות נוראי
15/12/2009 13:03 2051 
רמאות
13/12/2009 00:36 2052 
ניתוק קו
12/12/2009 19:12 2053 
שירות על הפנים מכשיר על הפנים.! זה מה ששלחתי לפניות ציבור לאורנג'
10/12/2009 14:18 2054 
 << | לדף הבא 
לדף אחרון  [ << 164 163 162 161 160 159  158  157 156 155 154 153 152 151 >> ] לדף ראשון 
 לדף קודם | >> 
 תלונה שנשלחה לבית העסק - 
 
 (3431) תלונות שנענו - 
 
סה"כ (1911) תלונות נמצאות בטיפול.
סה"כ (56) מחמאות.
כדי לבדוק את סטאטוס תלונתך וכדי לבדוק את התגובה עליך להכנס עם שם משתמש וסיסמא למערכת.
אם טרם נרשמת נא הרשם לאתר תלונה.
הרשמה לאתר
חברת פרטנר תקשורת בע"מ מפעיל סלולרי וספק תקשורת מוביל בישראל. חברת פרטנר, הפועלת תחת המותג orange™‎, מספקת מגוון רחב של שירותים  ברמה גבוהה ואיכותית ללמעלה מ- ‏2.9 מיליון לקוחות סלולריים.חברת פרטנר השיקה בתחילת שנת 2009 סל שירותים חדש, הכולל שירותי ISP, גישה לדואר אלקטרוני, Wi-Fi, טלפוניה נייחת באמצעות טכנולוגיית Voice over Broadband ‏(VOB) ושירותי בידור מולטימדיה מבוססי אינטרנט. בנוסף למתן שירות הסלולר.כיום אורנג' היא חברה אמינה ועוצמתית שלוקחת על עצמה אחריות כבדה בארץ ישראל בכך שמביאה אותנו לשיא הטכנולוגיה העולמית בשוק הסלולר.
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה