תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
לרשימת מחמאותמחמאות
נושא התלונה  תאריך שליחת תלונה מס'
מכשיר לקוי הודעה נשלחת כבר 200 פעם זה לא יאומן דואר זבל עלק לופ תקלה במערכת.
10/12/2009 13:58 2055 
מכשיר חדש בן חודש וכבר מושבת
09/12/2009 21:19 2056 
זלזול, גניבה, שקר ואי עמידה בתנאים!
08/12/2009 23:02 2057 
שקרים שקרים ועוד שקרים
07/12/2009 20:11 2058 
זילזול בלקוח
06/12/2009 20:55 2059 
גביית מחירי שירותים שאני לא בקשתי.
05/12/2009 13:14 2060 
תלונה חמורה מאד - ניתוק והחרמת מספרים על ידי החברה.
03/12/2009 12:10 2061 
התנתקות בעקבות תמיכה ושירות לקוי
03/12/2009 07:59 2062 
שירות לקוי ונזק
01/12/2009 23:00 2063 
מסרבים להחזיר לי תשלומים שנגבו בגלל טעות שלהם
01/12/2009 14:20 2064 
אי עמידה בהסכם
30/11/2009 19:29 2065 
מכשיר לקוי
30/11/2009 14:44 2066 
חיוב לשירות ועל שירות מבלי ליידע
29/11/2009 14:25 2067 
 << | לדף הבא 
לדף אחרון  [ << 164 163 162 161 160  159  158 157 156 155 154 153 152 151 >> ] לדף ראשון 
 לדף קודם | >> 
 תלונה שנשלחה לבית העסק - 
 
 (3431) תלונות שנענו - 
 
סה"כ (1911) תלונות נמצאות בטיפול.
סה"כ (56) מחמאות.
כדי לבדוק את סטאטוס תלונתך וכדי לבדוק את התגובה עליך להכנס עם שם משתמש וסיסמא למערכת.
אם טרם נרשמת נא הרשם לאתר תלונה.
הרשמה לאתר
חברת פרטנר תקשורת בע"מ מפעיל סלולרי וספק תקשורת מוביל בישראל. חברת פרטנר, הפועלת תחת המותג orange™‎, מספקת מגוון רחב של שירותים  ברמה גבוהה ואיכותית ללמעלה מ- ‏2.9 מיליון לקוחות סלולריים.חברת פרטנר השיקה בתחילת שנת 2009 סל שירותים חדש, הכולל שירותי ISP, גישה לדואר אלקטרוני, Wi-Fi, טלפוניה נייחת באמצעות טכנולוגיית Voice over Broadband ‏(VOB) ושירותי בידור מולטימדיה מבוססי אינטרנט. בנוסף למתן שירות הסלולר.כיום אורנג' היא חברה אמינה ועוצמתית שלוקחת על עצמה אחריות כבדה בארץ ישראל בכך שמביאה אותנו לשיא הטכנולוגיה העולמית בשוק הסלולר.
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה