תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
לרשימת מחמאותמחמאות
נושא התלונה  תאריך שליחת תלונה מס'
רמאות של סוכני המכירות
29/11/2009 13:38 2068 
מרמה בנוגע למתן מידע על התחייבות
27/11/2009 14:28 2069 
אי מתן מענה לבעיה חוזרת בטלפון הנייד
27/11/2009 11:23 2070 
אי היענות מצד החברה לבקשת ניתוק וסחבת.
24/11/2009 17:48 2071 
קניית מחשיר חדש שאינו תקין
24/11/2009 16:09 2072 
חיובים עודפים וניתוק פלאפון
24/11/2009 11:43 2073 
מכשירים לא תקינים שהחברה אינה מוכנה להחליפם
23/11/2009 14:40 2074 
נמכר מכשיר טלפון מכולכל ואף 8 פעמים בהם המכשיר היה בתיקון (במהלך 10 חודשים) לא עזרו, אף דפרו אותו עוד יותר
21/11/2009 13:43 2075 
תיקון מכשיר +שירות לקוחות חסר תועלת
20/11/2009 11:53 2076 
טלפון שמתקלקל חדשות לבקרים ואין מענה באורנג
19/11/2009 18:06 2077 
n97
18/11/2009 15:34 2078 
התנערות ממענה, חיוב יתר וחמור מהכל- אובדן הסלולרי במעבדה ואי החזרתו!
18/11/2009 14:44 2079 
שירות
18/11/2009 10:20 2080 
 << | לדף הבא 
לדף אחרון  [ << 164 163 162 161  160  159 158 157 156 155 154 153 152 151 >> ] לדף ראשון 
 לדף קודם | >> 
 תלונה שנשלחה לבית העסק - 
 
 (3431) תלונות שנענו - 
 
סה"כ (1911) תלונות נמצאות בטיפול.
סה"כ (56) מחמאות.
כדי לבדוק את סטאטוס תלונתך וכדי לבדוק את התגובה עליך להכנס עם שם משתמש וסיסמא למערכת.
אם טרם נרשמת נא הרשם לאתר תלונה.
הרשמה לאתר
חברת פרטנר תקשורת בע"מ מפעיל סלולרי וספק תקשורת מוביל בישראל. חברת פרטנר, הפועלת תחת המותג orange™‎, מספקת מגוון רחב של שירותים  ברמה גבוהה ואיכותית ללמעלה מ- ‏2.9 מיליון לקוחות סלולריים.חברת פרטנר השיקה בתחילת שנת 2009 סל שירותים חדש, הכולל שירותי ISP, גישה לדואר אלקטרוני, Wi-Fi, טלפוניה נייחת באמצעות טכנולוגיית Voice over Broadband ‏(VOB) ושירותי בידור מולטימדיה מבוססי אינטרנט. בנוסף למתן שירות הסלולר.כיום אורנג' היא חברה אמינה ועוצמתית שלוקחת על עצמה אחריות כבדה בארץ ישראל בכך שמביאה אותנו לשיא הטכנולוגיה העולמית בשוק הסלולר.
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה