תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
לרשימת מחמאותמחמאות
נושא התלונה  תאריך שליחת תלונה מס'
לא מקבל חשבוניות בדואר במשך 3.5 שנים
18/11/2009 09:20 2081 
תלונה על תרגיל מכירתי שלא צלח
17/11/2009 10:34 2082 
חיובי יתר וסחבת טלפונית
16/11/2009 17:14 2083 
טלפון שמתקלקל חדשות לבקרים ואין מענה באורנג
16/11/2009 08:07 2084 
שירות לקוחות - לא פותרים בעיה , לא חוזרים במענה ללקוח,
15/11/2009 10:59 2085 
שירות גרוע והטלת האחריות לטעויות על הלקוח
13/11/2009 14:44 2086 
חוסר אחריות לגבי טעות . .
12/11/2009 09:49 2087 
התעייה בעת ביצוע עסקה
11/11/2009 17:55 2088 
אורנג' תלונה על גנבה וניצול של לקוחות
11/11/2009 11:50 2089 
החתמת חייל מתנדב תוך הטעיה על חוזה התקשרות בכנס משתחררים ,ביטול העיסקה עקב הכרה בטעות והמשך ההליכים המשפטיים למרות הביטול
10/11/2009 17:07 2090 
עובדים על הלקוחות בעיניים!
10/11/2009 00:25 2091 
גנבה מכרטיס האשראי של 1130 ש"ח
09/11/2009 19:34 2092 
הארכת התחייבות
09/11/2009 18:54 2093 
 << | לדף הבא 
לדף אחרון  [ << 164 163 162  161  160 159 158 157 156 155 154 153 152 151 >> ] לדף ראשון 
 לדף קודם | >> 
 תלונה שנשלחה לבית העסק - 
 
 (3431) תלונות שנענו - 
 
סה"כ (1911) תלונות נמצאות בטיפול.
סה"כ (56) מחמאות.
כדי לבדוק את סטאטוס תלונתך וכדי לבדוק את התגובה עליך להכנס עם שם משתמש וסיסמא למערכת.
אם טרם נרשמת נא הרשם לאתר תלונה.
הרשמה לאתר
חברת פרטנר תקשורת בע"מ מפעיל סלולרי וספק תקשורת מוביל בישראל. חברת פרטנר, הפועלת תחת המותג orange™‎, מספקת מגוון רחב של שירותים  ברמה גבוהה ואיכותית ללמעלה מ- ‏2.9 מיליון לקוחות סלולריים.חברת פרטנר השיקה בתחילת שנת 2009 סל שירותים חדש, הכולל שירותי ISP, גישה לדואר אלקטרוני, Wi-Fi, טלפוניה נייחת באמצעות טכנולוגיית Voice over Broadband ‏(VOB) ושירותי בידור מולטימדיה מבוססי אינטרנט. בנוסף למתן שירות הסלולר.כיום אורנג' היא חברה אמינה ועוצמתית שלוקחת על עצמה אחריות כבדה בארץ ישראל בכך שמביאה אותנו לשיא הטכנולוגיה העולמית בשוק הסלולר.
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה