תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
לרשימת מחמאותמחמאות
נושא התלונה  תאריך שליחת תלונה מס'
שירות לקוי וממוטט
05/11/2009 21:35 2094 
חודש וחצי עם מכשיר חלופי
05/11/2009 20:51 2095 
אי הכללה במבצע חבילת גלישה במודם סלולארי
05/11/2009 19:13 2096 
שירות גרוע ביותר!!!
05/11/2009 12:20 2097 
הוספת חיובים שונים ומשונים לחשבונית שלי ולאחר בירור הם מחזרים לי את הכסף
04/11/2009 21:32 2098 
הטעיית צרכן בצורה עקיפה
03/11/2009 09:03 2099 
חיוב בגין שירותי מידע שונים / CELLACT שירותי מידע , SHAMIR שירותי מידע ועוד שונים
02/11/2009 23:43 2100 
שירות לקוי ומזלזל, שקר ומרמה
02/11/2009 20:02 2101 
כרגיל, אורנג' מבטיחים ולא מקיימים.
02/11/2009 14:49 2102 
חיוב עבור שיחות שלא ביצעתי לאחר שניתקתי את הקו לפני 3 שנים
01/11/2009 12:17 2103 
לא מקיימים את בקשות הלקוחות ולא עומדים במילה שלהם
30/10/2009 14:01 2104 
חיוב בגין שרותי גלישה ללא הרשאה.
29/10/2009 18:11 2105 
אי מתן שירות, אבל חוייבתי עבורו
29/10/2009 11:16 2106 
 << | לדף הבא 
לדף אחרון  [ << 164 163  162  161 160 159 158 157 156 155 154 153 152 151 >> ] לדף ראשון 
 לדף קודם | >> 
 תלונה שנשלחה לבית העסק - 
 
 (3431) תלונות שנענו - 
 
סה"כ (1911) תלונות נמצאות בטיפול.
סה"כ (56) מחמאות.
כדי לבדוק את סטאטוס תלונתך וכדי לבדוק את התגובה עליך להכנס עם שם משתמש וסיסמא למערכת.
אם טרם נרשמת נא הרשם לאתר תלונה.
הרשמה לאתר
חברת פרטנר תקשורת בע"מ מפעיל סלולרי וספק תקשורת מוביל בישראל. חברת פרטנר, הפועלת תחת המותג orange™‎, מספקת מגוון רחב של שירותים  ברמה גבוהה ואיכותית ללמעלה מ- ‏2.9 מיליון לקוחות סלולריים.חברת פרטנר השיקה בתחילת שנת 2009 סל שירותים חדש, הכולל שירותי ISP, גישה לדואר אלקטרוני, Wi-Fi, טלפוניה נייחת באמצעות טכנולוגיית Voice over Broadband ‏(VOB) ושירותי בידור מולטימדיה מבוססי אינטרנט. בנוסף למתן שירות הסלולר.כיום אורנג' היא חברה אמינה ועוצמתית שלוקחת על עצמה אחריות כבדה בארץ ישראל בכך שמביאה אותנו לשיא הטכנולוגיה העולמית בשוק הסלולר.
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה