תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
לרשימת מחמאותמחמאות
נושא התלונה  תאריך שליחת תלונה מס'
חיוב גבוה עבור שימוש בטלפון בחו"ל
29/10/2009 09:35 2107 
שירות טלמסר - טלכלל -
28/10/2009 15:18 2108 
שוחד
27/10/2009 14:09 2109 
תלונה
26/10/2009 19:03 2110 
חווית שירות גרועה
26/10/2009 12:51 2111 
אי מידע סותרי מלקוחה
26/10/2009 09:00 2112 
גביה על צינתוקים בחו"ל ללא הסבר מוקדם של הפקידה באורנג'
25/10/2009 21:27 2113 
פלאפונים של אורנג מקולקלים עובדים על הלקוחות שלהם בעיניים
25/10/2009 16:48 2114 
אי תיקון מכשיר בשל טעות החברה, אי מתן אפשרות לעבור לספק אחר ושרות גרועde
18/10/2009 11:24 2115 
בעיות קליטה חמורות באיזור מרכז הארץ
15/10/2009 11:17 2116 
חיוב על גלישה סלולרית שמעולם לא בוצעה!
13/10/2009 12:46 2117 
תשלום עבור שחיקת גוף המכשיר
13/10/2009 12:11 2118 
התנהלות אוראנג' אל מול בעלת עסק _ התנהלות קלוקלת וחסרת אחריות
12/10/2009 20:19 2119 
 << | לדף הבא 
לדף אחרון  [ << 164  163  162 161 160 159 158 157 156 155 154 153 152 151 >> ] לדף ראשון 
 לדף קודם | >> 
 תלונה שנשלחה לבית העסק - 
 
 (3431) תלונות שנענו - 
 
סה"כ (1911) תלונות נמצאות בטיפול.
סה"כ (56) מחמאות.
כדי לבדוק את סטאטוס תלונתך וכדי לבדוק את התגובה עליך להכנס עם שם משתמש וסיסמא למערכת.
אם טרם נרשמת נא הרשם לאתר תלונה.
הרשמה לאתר
חברת פרטנר תקשורת בע"מ מפעיל סלולרי וספק תקשורת מוביל בישראל. חברת פרטנר, הפועלת תחת המותג orange™‎, מספקת מגוון רחב של שירותים  ברמה גבוהה ואיכותית ללמעלה מ- ‏2.9 מיליון לקוחות סלולריים.חברת פרטנר השיקה בתחילת שנת 2009 סל שירותים חדש, הכולל שירותי ISP, גישה לדואר אלקטרוני, Wi-Fi, טלפוניה נייחת באמצעות טכנולוגיית Voice over Broadband ‏(VOB) ושירותי בידור מולטימדיה מבוססי אינטרנט. בנוסף למתן שירות הסלולר.כיום אורנג' היא חברה אמינה ועוצמתית שלוקחת על עצמה אחריות כבדה בארץ ישראל בכך שמביאה אותנו לשיא הטכנולוגיה העולמית בשוק הסלולר.
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה