תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
לרשימת מחמאותמחמאות
נושא התלונה  תאריך שליחת תלונה מס'
הטעיית צרכן
27/09/2009 11:51 2133 
אי מתן שירות
26/09/2009 19:06 2134 
חיוב על שירותי תוכן מחברת UNICELL
26/09/2009 17:52 2135 
שירות לקוי ממנהל סניף אורנג' רמת גן
25/09/2009 19:02 2136 
ביטול עסקה
25/09/2009 11:08 2137 
הטעיה ועושק של חברת אורנ'ג
24/09/2009 23:56 2138 
זילזול בשירות וחוב גבוה בלתי צפוי
24/09/2009 23:01 2139 
0732244005
22/09/2009 22:10 2140 
אין קליטה במודם הסלולרי
22/09/2009 22:05 2141 
שירות מחפיר
22/09/2009 11:00 2142 
ניצול של עולה חדשה שלא מבינה עיברית
21/09/2009 19:51 2143 
גביית תשלום לא חוקי עבור חבילת שרותי מידע ותוכן
18/09/2009 11:41 2144 
אי ביטול עסקה
17/09/2009 12:09 2145 
 << | לדף הבא 
לדף אחרון  [ << 180 179 178 177 176 175 174 173 172 171 170 169 168 167 166  165  >> ] לדף ראשון 
 לדף קודם | >> 
 תלונה שנשלחה לבית העסק - 
 
 (3431) תלונות שנענו - 
 
סה"כ (1911) תלונות נמצאות בטיפול.
סה"כ (56) מחמאות.
כדי לבדוק את סטאטוס תלונתך וכדי לבדוק את התגובה עליך להכנס עם שם משתמש וסיסמא למערכת.
אם טרם נרשמת נא הרשם לאתר תלונה.
הרשמה לאתר
חברת פרטנר תקשורת בע"מ מפעיל סלולרי וספק תקשורת מוביל בישראל. חברת פרטנר, הפועלת תחת המותג orange™‎, מספקת מגוון רחב של שירותים  ברמה גבוהה ואיכותית ללמעלה מ- ‏2.9 מיליון לקוחות סלולריים.חברת פרטנר השיקה בתחילת שנת 2009 סל שירותים חדש, הכולל שירותי ISP, גישה לדואר אלקטרוני, Wi-Fi, טלפוניה נייחת באמצעות טכנולוגיית Voice over Broadband ‏(VOB) ושירותי בידור מולטימדיה מבוססי אינטרנט. בנוסף למתן שירות הסלולר.כיום אורנג' היא חברה אמינה ועוצמתית שלוקחת על עצמה אחריות כבדה בארץ ישראל בכך שמביאה אותנו לשיא הטכנולוגיה העולמית בשוק הסלולר.
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה