תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
לרשימת מחמאותמחמאות
נושא התלונה  תאריך שליחת תלונה מס'
חיובים של אורנג'
15/09/2009 19:14 2146 
תקלות חוזרות במכשיר
14/09/2009 12:30 2147 
שירות עם בורות- מתחת לכל ביקורת
13/09/2009 21:33 2148 
גונבים אותי ומתעלמים ממני כבר 5חודשים
12/09/2009 09:44 2149 
זיוף מסמכים באורנג'
11/09/2009 18:14 2150 
חיוב כוזב בכרטיס האשראי שלי
10/09/2009 11:10 2151 
שירות לקוחות אורנג'
09/09/2009 14:23 2152 
הפרת הסכם ואי מתן זיכוי כספי אחרי שאושר
09/09/2009 12:27 2153 
אי קליטה של רשת אורנג
08/09/2009 10:24 2154 
עוגמת נפש ואי מתן שירות
07/09/2009 11:55 2155 
חוסר פתרון מוחלט לבעיות קליטה בביג טוק
06/09/2009 17:03 2156 
גלישה סלולרית
05/09/2009 01:00 2157 
רכישת מכשיר חדש- מכשיר לקוי וטרטורים
04/09/2009 13:51 2158 
 << | לדף הבא 
לדף אחרון  [ << 180 179 178 177 176 175 174 173 172 171 170 169 168 167  166  165 >> ] לדף ראשון 
 לדף קודם | >> 
 תלונה שנשלחה לבית העסק - 
 
 (3431) תלונות שנענו - 
 
סה"כ (1911) תלונות נמצאות בטיפול.
סה"כ (56) מחמאות.
כדי לבדוק את סטאטוס תלונתך וכדי לבדוק את התגובה עליך להכנס עם שם משתמש וסיסמא למערכת.
אם טרם נרשמת נא הרשם לאתר תלונה.
הרשמה לאתר
חברת פרטנר תקשורת בע"מ מפעיל סלולרי וספק תקשורת מוביל בישראל. חברת פרטנר, הפועלת תחת המותג orange™‎, מספקת מגוון רחב של שירותים  ברמה גבוהה ואיכותית ללמעלה מ- ‏2.9 מיליון לקוחות סלולריים.חברת פרטנר השיקה בתחילת שנת 2009 סל שירותים חדש, הכולל שירותי ISP, גישה לדואר אלקטרוני, Wi-Fi, טלפוניה נייחת באמצעות טכנולוגיית Voice over Broadband ‏(VOB) ושירותי בידור מולטימדיה מבוססי אינטרנט. בנוסף למתן שירות הסלולר.כיום אורנג' היא חברה אמינה ועוצמתית שלוקחת על עצמה אחריות כבדה בארץ ישראל בכך שמביאה אותנו לשיא הטכנולוגיה העולמית בשוק הסלולר.
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה