תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
לרשימת מחמאותמחמאות
נושא התלונה  תאריך שליחת תלונה מס'
הטעייה ובעיה במתן שירות
09/08/2009 12:41 2185 
אורנג' ושרות 2 מילים שלא הולכים יחד.. העתק מכתב אל דוד אבנר המנכ"ל
09/08/2009 10:50 2186 
חברה גנבת רמאית ויחס אנושי מזלזל
05/08/2009 11:00 2187 
שירות לקוי, קליטה לקויה
04/08/2009 21:59 2188 
פגיעה כספית ויחס מזלזל עד כדי עוגמת נפש.
03/08/2009 18:47 2189 
אי אימון
03/08/2009 15:27 2190 
"טרטור" הלקוח, חוסר אמינות והחזקת הלקוח כ"בן ערובה".
02/08/2009 11:13 2191 
לאן תגיעו
02/08/2009 09:16 2192 
אין שום תגובה על התלונה
01/08/2009 14:39 2193 
סירוב חברת אורנגי לשלוח לי בכתב סכום התחיבות שלי בחברה לצורך עזיבה
31/07/2009 20:23 2194 
חיוב בגין כלום
30/07/2009 23:14 2195 
סירוב חברת אורנגי לשלוח לי בכתב סכום התחיבות שלי בחברה לצוך עזיבה
30/07/2009 13:52 2196 
חווית שרות "מרטיטה"
29/07/2009 22:45 2197 
 << | לדף הבא 
לדף אחרון  [ << 180 179 178 177 176 175 174 173 172 171 170  169  168 167 166 165 >> ] לדף ראשון 
 לדף קודם | >> 
 תלונה שנשלחה לבית העסק - 
 
 (3431) תלונות שנענו - 
 
סה"כ (1911) תלונות נמצאות בטיפול.
סה"כ (56) מחמאות.
כדי לבדוק את סטאטוס תלונתך וכדי לבדוק את התגובה עליך להכנס עם שם משתמש וסיסמא למערכת.
אם טרם נרשמת נא הרשם לאתר תלונה.
הרשמה לאתר
חברת פרטנר תקשורת בע"מ מפעיל סלולרי וספק תקשורת מוביל בישראל. חברת פרטנר, הפועלת תחת המותג orange™‎, מספקת מגוון רחב של שירותים  ברמה גבוהה ואיכותית ללמעלה מ- ‏2.9 מיליון לקוחות סלולריים.חברת פרטנר השיקה בתחילת שנת 2009 סל שירותים חדש, הכולל שירותי ISP, גישה לדואר אלקטרוני, Wi-Fi, טלפוניה נייחת באמצעות טכנולוגיית Voice over Broadband ‏(VOB) ושירותי בידור מולטימדיה מבוססי אינטרנט. בנוסף למתן שירות הסלולר.כיום אורנג' היא חברה אמינה ועוצמתית שלוקחת על עצמה אחריות כבדה בארץ ישראל בכך שמביאה אותנו לשיא הטכנולוגיה העולמית בשוק הסלולר.
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה