תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
לרשימת מחמאותמחמאות
נושא התלונה  תאריך שליחת תלונה מס'
סרוב אורנ'ג לנתק את הקו וחיוב חוזר
27/07/2009 19:42 2198 
מכשירים לקויים ואי החלפתם
26/07/2009 17:43 2199 
מעבר לחברת ארורנג' הסתבר שאין קליטה, השירות גרוע ולא עומדים בהבטחות
23/07/2009 23:01 2200 
אי טיפול בבעיה תכנית - GPS
23/07/2009 15:08 2201 
טעות של נציג
23/07/2009 12:55 2202 
חיוב על אי מתן שירות במודע
22/07/2009 17:18 2203 
מעבר למסלול חיילים חיוב החייל בשינוי המסלול
22/07/2009 00:34 2204 
אי ביטול עיסקה
21/07/2009 21:41 2205 
מרמה. עיסקה חסרת משמעות וביזבוז זמן ועושים צוחק מהלקוחnt the options and
21/07/2009 10:15 2206 
חיוב עבור גלישה<
21/07/2009 09:57 2207 
תשובות של ניר בכר לתלונות הלקוחות
19/07/2009 16:08 2208 
ביטול עסקה מוטעת
19/07/2009 14:56 2209 
מכשיר תקול
18/07/2009 15:16 2210 
 << | לדף הבא 
לדף אחרון  [ << 180 179 178 177 176 175 174 173 172 171  170  169 168 167 166 165 >> ] לדף ראשון 
 לדף קודם | >> 
 תלונה שנשלחה לבית העסק - 
 
 (3431) תלונות שנענו - 
 
סה"כ (1911) תלונות נמצאות בטיפול.
סה"כ (56) מחמאות.
כדי לבדוק את סטאטוס תלונתך וכדי לבדוק את התגובה עליך להכנס עם שם משתמש וסיסמא למערכת.
אם טרם נרשמת נא הרשם לאתר תלונה.
הרשמה לאתר
חברת פרטנר תקשורת בע"מ מפעיל סלולרי וספק תקשורת מוביל בישראל. חברת פרטנר, הפועלת תחת המותג orange™‎, מספקת מגוון רחב של שירותים  ברמה גבוהה ואיכותית ללמעלה מ- ‏2.9 מיליון לקוחות סלולריים.חברת פרטנר השיקה בתחילת שנת 2009 סל שירותים חדש, הכולל שירותי ISP, גישה לדואר אלקטרוני, Wi-Fi, טלפוניה נייחת באמצעות טכנולוגיית Voice over Broadband ‏(VOB) ושירותי בידור מולטימדיה מבוססי אינטרנט. בנוסף למתן שירות הסלולר.כיום אורנג' היא חברה אמינה ועוצמתית שלוקחת על עצמה אחריות כבדה בארץ ישראל בכך שמביאה אותנו לשיא הטכנולוגיה העולמית בשוק הסלולר.
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה