תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
לרשימת מחמאותמחמאות
נושא התלונה  תאריך שליחת תלונה מס'
אי עמידה בהסכם שירות ושירות לקוחות גרוע
01/07/2009 20:02 2237 
ליקויים בתקשורת תוך פנים אירגונית
30/06/2009 17:14 2238 
אי קבלת עלות חוב במסלול עסקי - orange first
29/06/2009 12:59 2239 
מכשיר תקול מזה זמן רב
29/06/2009 10:00 2240 
הנציגים טועים... כל הזמן...
25/06/2009 08:36 2241 
קבלת שירות תיקונים לקוי - מכשיר חזר לתיקון 3 פעמים
24/06/2009 21:34 2242 
"טעויות" של נציגי שרות
24/06/2009 12:49 2243 
העלמת פרטים ,וגניבה
24/06/2009 05:35 2244 
חיוב שלא על דעתי
23/06/2009 20:42 2245 
טרטור רציני ב ניסיון לשלם חוב כספי שאורנג' כנראה לא רוצה שנשלם אותו...de
23/06/2009 11:42 2246 
גביה לא חוקית מכרטיס אשראי
22/06/2009 17:45 2247 
חיוב של 16000 שקל ללא סיבה
21/06/2009 19:31 2248 
העולם על פי אורנג'
18/06/2009 22:23 2249 
 << | לדף הבא 
לדף אחרון  [ << 180 179 178 177 176 175 174  173  172 171 170 169 168 167 166 165 >> ] לדף ראשון 
 לדף קודם | >> 
 תלונה שנשלחה לבית העסק - 
 
 (3431) תלונות שנענו - 
 
סה"כ (1911) תלונות נמצאות בטיפול.
סה"כ (56) מחמאות.
כדי לבדוק את סטאטוס תלונתך וכדי לבדוק את התגובה עליך להכנס עם שם משתמש וסיסמא למערכת.
אם טרם נרשמת נא הרשם לאתר תלונה.
הרשמה לאתר
חברת פרטנר תקשורת בע"מ מפעיל סלולרי וספק תקשורת מוביל בישראל. חברת פרטנר, הפועלת תחת המותג orange™‎, מספקת מגוון רחב של שירותים  ברמה גבוהה ואיכותית ללמעלה מ- ‏2.9 מיליון לקוחות סלולריים.חברת פרטנר השיקה בתחילת שנת 2009 סל שירותים חדש, הכולל שירותי ISP, גישה לדואר אלקטרוני, Wi-Fi, טלפוניה נייחת באמצעות טכנולוגיית Voice over Broadband ‏(VOB) ושירותי בידור מולטימדיה מבוססי אינטרנט. בנוסף למתן שירות הסלולר.כיום אורנג' היא חברה אמינה ועוצמתית שלוקחת על עצמה אחריות כבדה בארץ ישראל בכך שמביאה אותנו לשיא הטכנולוגיה העולמית בשוק הסלולר.
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה