תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
לרשימת מחמאותמחמאות
נושא התלונה  תאריך שליחת תלונה מס'
רכישת מכשיר חדש- מכשיר לקוי וטרטורים
21/04/2009 21:20 2315 
שדרוג מכשיר ללא נתינת פרטים מדוייקים ולאחר נסיון לבירור הפרטים - סחבת ארוכה באורך שבלתי ניתן להאמין לו.
21/04/2009 19:52 2316 
תקלות חוזרות ונשנות במכשירים סלולאריים אשר ברשותי
21/04/2009 17:58 2317 
שיקר אותי סוכן של אורנג
21/04/2009 14:29 2318 
רכישת מכשיר לקוי.
21/04/2009 06:49 2319 
חוסר מקצועיות+גניבת כסף מאנשים תמימים ע"י אורנג'
20/04/2009 16:37 2320 
שירות רובוטי,חצוף ולקוי ואיבוד כרטיס זיכרון
19/04/2009 17:19 2321 
העלבת לקוח - שימוש במניפולציה - שקרים - גזל.<
17/04/2009 20:47 2322 
שינוי מסלול
15/04/2009 22:11 2323 
קניית מכשיר חדש לא תקין ואורנג' מסרבים להחליף
15/04/2009 16:20 2324 
תשלום לחברת אורנג'
13/04/2009 12:33 2325 
תקלה שלא היתה כלל
13/04/2009 08:12 2326 
הקשר בין חברות הסלולר לחברות תוכן
13/04/2009 00:48 2327 
 << | לדף הבא 
לדף אחרון  [ << 180  179  178 177 176 175 174 173 172 171 170 169 168 167 166 165 >> ] לדף ראשון 
 לדף קודם | >> 
 תלונה שנשלחה לבית העסק - 
 
 (3431) תלונות שנענו - 
 
סה"כ (1911) תלונות נמצאות בטיפול.
סה"כ (56) מחמאות.
כדי לבדוק את סטאטוס תלונתך וכדי לבדוק את התגובה עליך להכנס עם שם משתמש וסיסמא למערכת.
אם טרם נרשמת נא הרשם לאתר תלונה.
הרשמה לאתר
חברת פרטנר תקשורת בע"מ מפעיל סלולרי וספק תקשורת מוביל בישראל. חברת פרטנר, הפועלת תחת המותג orange™‎, מספקת מגוון רחב של שירותים  ברמה גבוהה ואיכותית ללמעלה מ- ‏2.9 מיליון לקוחות סלולריים.חברת פרטנר השיקה בתחילת שנת 2009 סל שירותים חדש, הכולל שירותי ISP, גישה לדואר אלקטרוני, Wi-Fi, טלפוניה נייחת באמצעות טכנולוגיית Voice over Broadband ‏(VOB) ושירותי בידור מולטימדיה מבוססי אינטרנט. בנוסף למתן שירות הסלולר.כיום אורנג' היא חברה אמינה ועוצמתית שלוקחת על עצמה אחריות כבדה בארץ ישראל בכך שמביאה אותנו לשיא הטכנולוגיה העולמית בשוק הסלולר.
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה