תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
לרשימת מחמאותמחמאות
נושא התלונה  תאריך שליחת תלונה מס'
נוקיה N76 שהוכנס לתיקון(קל) וחזר מושבת !מס הטלפון:0545490323
12/04/2009 22:16 2328 
מסירת מידע שגוי<
12/04/2009 20:02 2329 
הסוכן לא פירט נכון את עיסקה
12/04/2009 15:51 2330 
קליטה לקויה
10/04/2009 00:13 2331 
הבטחות שווא בנושא החזר כספי מחברת אורנג' על בסיס שיחות,בעקבותיו חייבים לי סכום נכבד שלא טרחו אפילו לשוב אליי למרות פניותיי הרבות בנושא!!!
09/04/2009 20:52 2332 
טיפול לקוי בתיקון מכשיר סלולרי
07/04/2009 15:03 2333 
לא מאפשרים לנו לבטל עיסקה גם כאשר החברה לא עומדת בהתחייבות ומכרה מכשיר פגום כותרת למחמאה:
06/04/2009 14:15 2334 
קו טלפון הועבר ממסגרת משפחה למבצע אחר ללא אישורי וחתימתי
05/04/2009 10:56 2335 
שירות לקוי ומזלזל
31/03/2009 16:26 2336 
גביית תשלום בעד שימוש בסלולארי גנוב
31/03/2009 09:28 2337 
מצג שיקרי בנוגע לתנאי עיסקה.
30/03/2009 10:12 2338 
אי חידוש הקו...<
29/03/2009 14:18 2339 
גביית כסף אחרי שנה של אי שימוש
28/03/2009 23:38 2340 
 << | לדף הבא 
לדף אחרון  [ <<  180  179 178 177 176 175 174 173 172 171 170 169 168 167 166 165 >> ] לדף ראשון 
 לדף קודם | >> 
 תלונה שנשלחה לבית העסק - 
 
 (3431) תלונות שנענו - 
 
סה"כ (1911) תלונות נמצאות בטיפול.
סה"כ (56) מחמאות.
כדי לבדוק את סטאטוס תלונתך וכדי לבדוק את התגובה עליך להכנס עם שם משתמש וסיסמא למערכת.
אם טרם נרשמת נא הרשם לאתר תלונה.
הרשמה לאתר
חברת פרטנר תקשורת בע"מ מפעיל סלולרי וספק תקשורת מוביל בישראל. חברת פרטנר, הפועלת תחת המותג orange™‎, מספקת מגוון רחב של שירותים  ברמה גבוהה ואיכותית ללמעלה מ- ‏2.9 מיליון לקוחות סלולריים.חברת פרטנר השיקה בתחילת שנת 2009 סל שירותים חדש, הכולל שירותי ISP, גישה לדואר אלקטרוני, Wi-Fi, טלפוניה נייחת באמצעות טכנולוגיית Voice over Broadband ‏(VOB) ושירותי בידור מולטימדיה מבוססי אינטרנט. בנוסף למתן שירות הסלולר.כיום אורנג' היא חברה אמינה ועוצמתית שלוקחת על עצמה אחריות כבדה בארץ ישראל בכך שמביאה אותנו לשיא הטכנולוגיה העולמית בשוק הסלולר.
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה