תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
לרשימת מחמאותמחמאות
נושא התלונה  תאריך שליחת תלונה מס'
חיוב ושירות לקוי בחסר.
19/03/2009 08:44 2354 
אי עמידה בהסכם חשבונית
18/03/2009 17:13 2355 
שרות
18/03/2009 15:19 2356 
הבטחות שלא קוימו במעבר לתוכנית תעריפים חדשה
18/03/2009 02:03 2357 
אין קליטה במכשיר במושב שלי ואני עשם שקניתי מכשיר שהמליצו עליו האורנג
17/03/2009 23:31 2358 
גבייה על שירות שלא הוזמן
17/03/2009 22:09 2359 
אי עמידה בתנאי החוזה
17/03/2009 17:17 2360 
תיקון לוקח שלושה ימים וזה לא היה .המעבדה עברה לפתח תיקוה b
16/03/2009 23:29 2361 
זלזול בטיפול בלקוח
15/03/2009 23:04 2362 
גביית תשלום על שירות שלא קרה מעולם.
14/03/2009 11:32 2363 
שידרוג הטלפון
13/03/2009 17:44 2364 
שירות לקוי!!!!
13/03/2009 13:25 2365 
קביעת תערפי שיחות מול נציג בפועל חוייב אחרת.
12/03/2009 09:26 2366 
 << | לדף הבא 
לדף אחרון  [ << 194 193 192 191 190 189 188 187 186 185 184 183  182  181 >> ] לדף ראשון 
 לדף קודם | >> 
 תלונה שנשלחה לבית העסק - 
 
 (3431) תלונות שנענו - 
 
סה"כ (1911) תלונות נמצאות בטיפול.
סה"כ (56) מחמאות.
כדי לבדוק את סטאטוס תלונתך וכדי לבדוק את התגובה עליך להכנס עם שם משתמש וסיסמא למערכת.
אם טרם נרשמת נא הרשם לאתר תלונה.
הרשמה לאתר
חברת פרטנר תקשורת בע"מ מפעיל סלולרי וספק תקשורת מוביל בישראל. חברת פרטנר, הפועלת תחת המותג orange™‎, מספקת מגוון רחב של שירותים  ברמה גבוהה ואיכותית ללמעלה מ- ‏2.9 מיליון לקוחות סלולריים.חברת פרטנר השיקה בתחילת שנת 2009 סל שירותים חדש, הכולל שירותי ISP, גישה לדואר אלקטרוני, Wi-Fi, טלפוניה נייחת באמצעות טכנולוגיית Voice over Broadband ‏(VOB) ושירותי בידור מולטימדיה מבוססי אינטרנט. בנוסף למתן שירות הסלולר.כיום אורנג' היא חברה אמינה ועוצמתית שלוקחת על עצמה אחריות כבדה בארץ ישראל בכך שמביאה אותנו לשיא הטכנולוגיה העולמית בשוק הסלולר.
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה