תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
לרשימת מחמאותמחמאות
נושא התלונה  תאריך שליחת תלונה מס'
איבוד מידע חשוב ביותר באחריות חברת אורנג' ובנוסף שירות מזעזע!!!
03/03/2009 15:48 2380 
שירות לקוי ובלתי מקצועי
02/03/2009 16:47 2381 
חוסר נכונות לבטל עסקה בתוך 14 יום מההתקנה.
02/03/2009 15:42 2382 
גביית תשלום עבור מכשיר שכבר שולם!
01/03/2009 10:33 2383 
חיוב עבור חבילות שלא ביקשתי להוסיף בחשבון
01/03/2009 10:05 2384 
נאבד מכשיר שלי בתיקון שלהם. והם עוד מתחצפים.
28/02/2009 17:23 2385 
המשך תלונה לגבי שרות מתחת לכל ביקורת
27/02/2009 15:15 2386 
אי התחיבות אורנז
26/02/2009 10:35 2387 
מתן שירות תחזוקה לקוי וטיפול לא ראוי בלקוח
26/02/2009 08:51 2388 
שירות לקוי
25/02/2009 15:09 2389 
תשלום
24/02/2009 01:07 2390 
יחס מזלזל ופגיעה פיזית במכשיר שבבעלותי ואי מתן שירות הולם מנציגים בכירים ושירותי מעבדה.
22/02/2009 19:35 2391 
גונבים כסף מחשבוננו
22/02/2009 19:17 2392 
 << | לדף הבא 
לדף אחרון  [ << 194 193 192 191 190 189 188 187 186 185  184  183 182 181 >> ] לדף ראשון 
 לדף קודם | >> 
 תלונה שנשלחה לבית העסק - 
 
 (3431) תלונות שנענו - 
 
סה"כ (1911) תלונות נמצאות בטיפול.
סה"כ (56) מחמאות.
כדי לבדוק את סטאטוס תלונתך וכדי לבדוק את התגובה עליך להכנס עם שם משתמש וסיסמא למערכת.
אם טרם נרשמת נא הרשם לאתר תלונה.
הרשמה לאתר
חברת פרטנר תקשורת בע"מ מפעיל סלולרי וספק תקשורת מוביל בישראל. חברת פרטנר, הפועלת תחת המותג orange™‎, מספקת מגוון רחב של שירותים  ברמה גבוהה ואיכותית ללמעלה מ- ‏2.9 מיליון לקוחות סלולריים.חברת פרטנר השיקה בתחילת שנת 2009 סל שירותים חדש, הכולל שירותי ISP, גישה לדואר אלקטרוני, Wi-Fi, טלפוניה נייחת באמצעות טכנולוגיית Voice over Broadband ‏(VOB) ושירותי בידור מולטימדיה מבוססי אינטרנט. בנוסף למתן שירות הסלולר.כיום אורנג' היא חברה אמינה ועוצמתית שלוקחת על עצמה אחריות כבדה בארץ ישראל בכך שמביאה אותנו לשיא הטכנולוגיה העולמית בשוק הסלולר.
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה