תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
לרשימת מחמאותמחמאות
נושא התלונה  תאריך שליחת תלונה מס'
שירות לקוי, חוסר אחידות במענה
14/01/2009 20:32 2458 
שירות לקוי
14/01/2009 11:50 2459 
באורנג' מבטיחים לגבות את זכרונות הטלפון של הלקוחות ולא מקיימים
14/01/2009 03:34 2460 
לא מצליח להשתחרר מאורנג'
13/01/2009 18:04 2461 
שירות גרוע ללקוח עיסקי
13/01/2009 15:44 2462 
שירות גרוע, מכשיר מקולקל ועוד.
12/01/2009 17:56 2463 
אי עמידה בהתחייבות
12/01/2009 14:23 2464 
מכשיר חדש עם תקלות שלא תוקנו
12/01/2009 14:13 2465 
שרות גרוע וזלזול
12/01/2009 11:43 2466 
התעלמות מאחריות<
11/01/2009 22:39 2467 
שש פעמים בסניף רעננה והמכשיר עדיין מקולקל!! (בתקופת אחריות יצרן)
11/01/2009 21:12 2468 
חוסר הגינות ושירות מחפיר
11/01/2009 19:53 2469 
עמלה בסך 23 שקלים
11/01/2009 18:02 2470 
 << | לדף הבא 
לדף אחרון  [ << 194 193 192 191  190  189 188 187 186 185 184 183 182 181 >> ] לדף ראשון 
 לדף קודם | >> 
 תלונה שנשלחה לבית העסק - 
 
 (3431) תלונות שנענו - 
 
סה"כ (1911) תלונות נמצאות בטיפול.
סה"כ (56) מחמאות.
כדי לבדוק את סטאטוס תלונתך וכדי לבדוק את התגובה עליך להכנס עם שם משתמש וסיסמא למערכת.
אם טרם נרשמת נא הרשם לאתר תלונה.
הרשמה לאתר
חברת פרטנר תקשורת בע"מ מפעיל סלולרי וספק תקשורת מוביל בישראל. חברת פרטנר, הפועלת תחת המותג orange™‎, מספקת מגוון רחב של שירותים  ברמה גבוהה ואיכותית ללמעלה מ- ‏2.9 מיליון לקוחות סלולריים.חברת פרטנר השיקה בתחילת שנת 2009 סל שירותים חדש, הכולל שירותי ISP, גישה לדואר אלקטרוני, Wi-Fi, טלפוניה נייחת באמצעות טכנולוגיית Voice over Broadband ‏(VOB) ושירותי בידור מולטימדיה מבוססי אינטרנט. בנוסף למתן שירות הסלולר.כיום אורנג' היא חברה אמינה ועוצמתית שלוקחת על עצמה אחריות כבדה בארץ ישראל בכך שמביאה אותנו לשיא הטכנולוגיה העולמית בשוק הסלולר.
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה