תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
לרשימת מחמאותמחמאות
נושא התלונה  תאריך שליחת תלונה מס'
אי ניתוק מנוי
22/12/2008 23:34 2497 
שירות גרוע באורנג'
22/12/2008 17:50 2498 
ביזיון בשירות
22/12/2008 14:11 2499 
חוסר אמת בפרסום<
22/12/2008 12:01 2500 
המשך גביית כספים חצי שנה לאחר ביטול עיסקה
22/12/2008 11:43 2501 
שרות מחפיר ומזלזל
22/12/2008 10:57 2502 
מכשיר לא תקין ושירות מזלזל של אורנג'
21/12/2008 15:13 2503 
שרות גרוע ופגיעה בעסקיי - 10 ימים עברו ועדיין לא תיקנו את הסלולר שלי
21/12/2008 11:33 2504 
טיפול בתלונה 35528
19/12/2008 07:21 2505 
חשבונית במייל
18/12/2008 16:56 2506 
גביית שירותים בחשבונית אורנג' .שכלל לא נדרשו מהלקוח וכמו כן כלל לא ניתנו.iv
18/12/2008 15:02 2507 
"שבוי " של חברת אורנג'
17/12/2008 18:44 2508 
אורנג' איבדה את הטלפון לאחר שנמסר לתיקון
17/12/2008 12:24 2509 
 << | לדף הבא 
לדף אחרון  [ << 194  193  192 191 190 189 188 187 186 185 184 183 182 181 >> ] לדף ראשון 
 לדף קודם | >> 
 תלונה שנשלחה לבית העסק - 
 
 (3431) תלונות שנענו - 
 
סה"כ (1911) תלונות נמצאות בטיפול.
סה"כ (56) מחמאות.
כדי לבדוק את סטאטוס תלונתך וכדי לבדוק את התגובה עליך להכנס עם שם משתמש וסיסמא למערכת.
אם טרם נרשמת נא הרשם לאתר תלונה.
הרשמה לאתר
חברת פרטנר תקשורת בע"מ מפעיל סלולרי וספק תקשורת מוביל בישראל. חברת פרטנר, הפועלת תחת המותג orange™‎, מספקת מגוון רחב של שירותים  ברמה גבוהה ואיכותית ללמעלה מ- ‏2.9 מיליון לקוחות סלולריים.חברת פרטנר השיקה בתחילת שנת 2009 סל שירותים חדש, הכולל שירותי ISP, גישה לדואר אלקטרוני, Wi-Fi, טלפוניה נייחת באמצעות טכנולוגיית Voice over Broadband ‏(VOB) ושירותי בידור מולטימדיה מבוססי אינטרנט. בנוסף למתן שירות הסלולר.כיום אורנג' היא חברה אמינה ועוצמתית שלוקחת על עצמה אחריות כבדה בארץ ישראל בכך שמביאה אותנו לשיא הטכנולוגיה העולמית בשוק הסלולר.
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה