תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
לרשימת מחמאותמחמאות
נושא התלונה  תאריך שליחת תלונה מס'
ביטול גורף של הטבה ללקוחות בלי ליידע אותם
11/11/2008 22:20 2575 
חיוב כס
10/11/2008 12:42 2576 
מעבר בין חברות הטלפון והכספים שהם גונבים
10/11/2008 02:57 2577 
הפסד כספי
09/11/2008 21:52 2578 
חיוב מיותר- גניבה אפילו ויחס מזלזל ומחפיר מצד נציגת שירותb
09/11/2008 21:00 2579 
מכשיר אשר נשלח לתיקון וחזר מקולקל עוד יותר, פעמיים
09/11/2008 15:23 2580 
בירור חיוב
08/11/2008 19:18 2581 
תלונה בנושא שירות ועמידה בתנאים שהובטחו
07/11/2008 16:37 2582 
נפח חשבון מוגזם שיחות חו"ל ושירות מזלזלת בי
06/11/2008 22:01 2583 
שינוי תוכנית באופן חד צדדי
06/11/2008 13:56 2584 
שרת לא ראוי
04/11/2008 16:16 2585 
זיכוי כספי שהובטח מידי חודש בגין מעבר לאורנג' עבור ביטול התחייבות ולא משולם
03/11/2008 22:40 2586 
תשלומים חודשיים אחרי ניתוק הקוים בשנה וחצי
02/11/2008 22:03 2587 
 << | לדף הבא 
לדף אחרון  [ << 210 209 208 207 206 205 204 203 202 201 200  199  198 197 196 195 >> ] לדף ראשון 
 לדף קודם | >> 
 תלונה שנשלחה לבית העסק - 
 
 (3431) תלונות שנענו - 
 
סה"כ (1911) תלונות נמצאות בטיפול.
סה"כ (56) מחמאות.
כדי לבדוק את סטאטוס תלונתך וכדי לבדוק את התגובה עליך להכנס עם שם משתמש וסיסמא למערכת.
אם טרם נרשמת נא הרשם לאתר תלונה.
הרשמה לאתר
חברת פרטנר תקשורת בע"מ מפעיל סלולרי וספק תקשורת מוביל בישראל. חברת פרטנר, הפועלת תחת המותג orange™‎, מספקת מגוון רחב של שירותים  ברמה גבוהה ואיכותית ללמעלה מ- ‏2.9 מיליון לקוחות סלולריים.חברת פרטנר השיקה בתחילת שנת 2009 סל שירותים חדש, הכולל שירותי ISP, גישה לדואר אלקטרוני, Wi-Fi, טלפוניה נייחת באמצעות טכנולוגיית Voice over Broadband ‏(VOB) ושירותי בידור מולטימדיה מבוססי אינטרנט. בנוסף למתן שירות הסלולר.כיום אורנג' היא חברה אמינה ועוצמתית שלוקחת על עצמה אחריות כבדה בארץ ישראל בכך שמביאה אותנו לשיא הטכנולוגיה העולמית בשוק הסלולר.
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה