תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
לרשימת מחמאותמחמאות
נושא התלונה  תאריך שליחת תלונה מס'
אי גילוי נאות ושירות מתחת לכל ביקורת
30/10/2008 10:35 2588 
עזרה דחופה!!!
30/10/2008 02:01 2589 
טיפול לקוי במרכז שירות לקוחות
29/10/2008 13:30 2590 
חיוב על התנתקות
27/10/2008 23:56 2591 
מכירת מוצר פגום ביודעין ואי נכונות לטפל בבעיה
27/10/2008 00:24 2592 
שירות לקוחות משפיל מחברת אורנג'
26/10/2008 22:57 2593 
חייוב על מכשיר שלא ברשותי
26/10/2008 13:05 2594 
השעון זז ללא התראה שעה אחת אחורה
26/10/2008 11:18 2595 
יחס משפיל, מעליב של מנהלת סניף בילו ברחובות.
25/10/2008 17:28 2596 
אי ניתוק מכשיר למרות שנגנב לפני שנתיים וגמרתי לשלם עליו לפני שנה
24/10/2008 12:09 2597 
נלקח מהחשבון שלי 1000 שקלים בטעות !
24/10/2008 09:26 2598 
שירות מזלזל ומשפיל מטעם חברת אורנג'
23/10/2008 19:11 2599 
חמישה חודשים של טירטורים וטעויות בגלל נציגה
23/10/2008 16:36 2600 
 << | לדף הבא 
לדף אחרון  [ << 210 209 208 207 206 205 204 203 202 201  200  199 198 197 196 195 >> ] לדף ראשון 
 לדף קודם | >> 
 תלונה שנשלחה לבית העסק - 
 
 (3431) תלונות שנענו - 
 
סה"כ (1911) תלונות נמצאות בטיפול.
סה"כ (56) מחמאות.
כדי לבדוק את סטאטוס תלונתך וכדי לבדוק את התגובה עליך להכנס עם שם משתמש וסיסמא למערכת.
אם טרם נרשמת נא הרשם לאתר תלונה.
הרשמה לאתר
חברת פרטנר תקשורת בע"מ מפעיל סלולרי וספק תקשורת מוביל בישראל. חברת פרטנר, הפועלת תחת המותג orange™‎, מספקת מגוון רחב של שירותים  ברמה גבוהה ואיכותית ללמעלה מ- ‏2.9 מיליון לקוחות סלולריים.חברת פרטנר השיקה בתחילת שנת 2009 סל שירותים חדש, הכולל שירותי ISP, גישה לדואר אלקטרוני, Wi-Fi, טלפוניה נייחת באמצעות טכנולוגיית Voice over Broadband ‏(VOB) ושירותי בידור מולטימדיה מבוססי אינטרנט. בנוסף למתן שירות הסלולר.כיום אורנג' היא חברה אמינה ועוצמתית שלוקחת על עצמה אחריות כבדה בארץ ישראל בכך שמביאה אותנו לשיא הטכנולוגיה העולמית בשוק הסלולר.
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה