תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
לרשימת מחמאותמחמאות
נושא התלונה  תאריך שליחת תלונה מס'
בעיות בחשבוניות אורנג'.
22/10/2008 22:39 2601 
העלאת תעריפים בעת תקופת התחייבות
22/10/2008 22:39 2602 
חיוב מנופח (!) על שיחות מחו"ל
22/10/2008 15:49 2603 
אתר אורנג
22/10/2008 15:05 2604 
פגיעה כלכלית ומזלזלת מצד סוכני אורנג
20/10/2008 17:42 2605 
חיוב של חוב לאחר ששולם
20/10/2008 16:00 2606 
חיוב כספי לא מוצדק וטיפול לקוי של שרות הלקוחות בבעיה
19/10/2008 11:59 2607 
ביטול רכישת שירות ומכשיר בחברת אוראנג והמשך סחיטת כספים לאחר מכן.
19/10/2008 09:13 2608 
אי קבלת טלפון כבר יותר מחודשיים וזלזול במוקד הטלפוני
16/10/2008 20:12 2609 
אורנג' מאכזבים את הלקוחות
16/10/2008 12:28 2610 
שרות לקוי ללקוח עיסקי
16/10/2008 01:42 2611 
שירות לקוי בניוד מספרים
15/10/2008 21:57 2612 
שירות גרוע
13/10/2008 12:19 2613 
 << | לדף הבא 
לדף אחרון  [ << 210 209 208 207 206 205 204 203 202  201  200 199 198 197 196 195 >> ] לדף ראשון 
 לדף קודם | >> 
 תלונה שנשלחה לבית העסק - 
 
 (3431) תלונות שנענו - 
 
סה"כ (1911) תלונות נמצאות בטיפול.
סה"כ (56) מחמאות.
כדי לבדוק את סטאטוס תלונתך וכדי לבדוק את התגובה עליך להכנס עם שם משתמש וסיסמא למערכת.
אם טרם נרשמת נא הרשם לאתר תלונה.
הרשמה לאתר
חברת פרטנר תקשורת בע"מ מפעיל סלולרי וספק תקשורת מוביל בישראל. חברת פרטנר, הפועלת תחת המותג orange™‎, מספקת מגוון רחב של שירותים  ברמה גבוהה ואיכותית ללמעלה מ- ‏2.9 מיליון לקוחות סלולריים.חברת פרטנר השיקה בתחילת שנת 2009 סל שירותים חדש, הכולל שירותי ISP, גישה לדואר אלקטרוני, Wi-Fi, טלפוניה נייחת באמצעות טכנולוגיית Voice over Broadband ‏(VOB) ושירותי בידור מולטימדיה מבוססי אינטרנט. בנוסף למתן שירות הסלולר.כיום אורנג' היא חברה אמינה ועוצמתית שלוקחת על עצמה אחריות כבדה בארץ ישראל בכך שמביאה אותנו לשיא הטכנולוגיה העולמית בשוק הסלולר.
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה