תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
לרשימת מחמאותמחמאות
נושא התלונה  תאריך שליחת תלונה מס'
עוגמת נפש
20/03/2008 22:44 2796 
חווית שירות גרוע וגבייה לא מוצדקת של כספים
19/03/2008 09:16 2797 
טיפול לקוי בלקוחות חדשים של החברה
18/03/2008 19:12 2798 
חיוב עבור חבילת מכמונות מהירות
16/03/2008 12:12 2799 
מדוע חברת אורנג' לא מגיבה לתלונה 28822 - האם האמת מכאיבה?
14/03/2008 19:21 2800 
ביטול עסקה והחזרת המכשיר
13/03/2008 18:00 2801 
תלונה שלא טופלה<
12/03/2008 02:20 2802 
התחייבות ללא ידיעה
09/03/2008 19:22 2803 
מכירה אגרסיבית ועבודה בעניים
09/03/2008 09:32 2804 
הבטחות כוזבות שהפכו לשקרים, שמשמשים דרך לגזול מהלקוח כסף.b
08/03/2008 13:40 2805 
שימוש בלקוחות משלמים כקהל לפרסומות ללא הסכמתם כמו גם שירות מחפיר .
06/03/2008 00:54 2806 
תלונה בגין שירות לוקה
05/03/2008 10:08 2807 
שדרוג עקב תקלה במכשיר
04/03/2008 15:39 2808 
 << | לדף הבא 
לדף אחרון  [ << 224 223 222 221 220 219 218 217  216  215 214 213 212 211 >> ] לדף ראשון 
 לדף קודם | >> 
 תלונה שנשלחה לבית העסק - 
 
 (3431) תלונות שנענו - 
 
סה"כ (1911) תלונות נמצאות בטיפול.
סה"כ (56) מחמאות.
כדי לבדוק את סטאטוס תלונתך וכדי לבדוק את התגובה עליך להכנס עם שם משתמש וסיסמא למערכת.
אם טרם נרשמת נא הרשם לאתר תלונה.
הרשמה לאתר
חברת פרטנר תקשורת בע"מ מפעיל סלולרי וספק תקשורת מוביל בישראל. חברת פרטנר, הפועלת תחת המותג orange™‎, מספקת מגוון רחב של שירותים  ברמה גבוהה ואיכותית ללמעלה מ- ‏2.9 מיליון לקוחות סלולריים.חברת פרטנר השיקה בתחילת שנת 2009 סל שירותים חדש, הכולל שירותי ISP, גישה לדואר אלקטרוני, Wi-Fi, טלפוניה נייחת באמצעות טכנולוגיית Voice over Broadband ‏(VOB) ושירותי בידור מולטימדיה מבוססי אינטרנט. בנוסף למתן שירות הסלולר.כיום אורנג' היא חברה אמינה ועוצמתית שלוקחת על עצמה אחריות כבדה בארץ ישראל בכך שמביאה אותנו לשיא הטכנולוגיה העולמית בשוק הסלולר.
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה