תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
לרשימת מחמאותמחמאות
נושא התלונה  תאריך שליחת תלונה מס'
שירות וטיפול גרוע עם פנים מחייכות
21/02/2008 08:25 2822 
שרות גרוע ולקוי של אורנג
20/02/2008 21:17 2823 
גניבת שיחות בחברת אורנג'
19/02/2008 23:14 2824 
מכשיר שהתקלקל - ושדרוג
19/02/2008 08:58 2825 
במשך 3 שנים גבו ביטוח על מכשירים
18/02/2008 12:03 2826 
ביטול עיסקה לאחר שבוע
17/02/2008 18:53 2827 
המשך התלונה
16/02/2008 10:05 2828 
חוסר בפלסטיקה לתיקון מכשיר
14/02/2008 14:47 2829 
יחס גרוע שירות לקוי וחיוב מוטעה
13/02/2008 10:55 2830 
גניבת מכשיר סלולארי ממרכז שירות
12/02/2008 20:44 2831 
המשך לתלונה 28319 (קבלתי חשובן עבור חודש ינואר וגניבת כספים נמשכת)
12/02/2008 08:15 2832 
ביטול עיסקה למחרת היום
11/02/2008 18:32 2833 
שינוי מבנה הפניית שיחות ללא הודעה ללקוחות
10/02/2008 21:51 2834 
 << | לדף הבא 
לדף אחרון  [ << 224 223 222 221 220 219  218  217 216 215 214 213 212 211 >> ] לדף ראשון 
 לדף קודם | >> 
 תלונה שנשלחה לבית העסק - 
 
 (3431) תלונות שנענו - 
 
סה"כ (1911) תלונות נמצאות בטיפול.
סה"כ (56) מחמאות.
כדי לבדוק את סטאטוס תלונתך וכדי לבדוק את התגובה עליך להכנס עם שם משתמש וסיסמא למערכת.
אם טרם נרשמת נא הרשם לאתר תלונה.
הרשמה לאתר
חברת פרטנר תקשורת בע"מ מפעיל סלולרי וספק תקשורת מוביל בישראל. חברת פרטנר, הפועלת תחת המותג orange™‎, מספקת מגוון רחב של שירותים  ברמה גבוהה ואיכותית ללמעלה מ- ‏2.9 מיליון לקוחות סלולריים.חברת פרטנר השיקה בתחילת שנת 2009 סל שירותים חדש, הכולל שירותי ISP, גישה לדואר אלקטרוני, Wi-Fi, טלפוניה נייחת באמצעות טכנולוגיית Voice over Broadband ‏(VOB) ושירותי בידור מולטימדיה מבוססי אינטרנט. בנוסף למתן שירות הסלולר.כיום אורנג' היא חברה אמינה ועוצמתית שלוקחת על עצמה אחריות כבדה בארץ ישראל בכך שמביאה אותנו לשיא הטכנולוגיה העולמית בשוק הסלולר.
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה