תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
לרשימת מחמאותמחמאות
נושא התלונה  תאריך שליחת תלונה מס'
שוד לאור היום
09/11/2012 20:14 274 
חיובים שונים ומשונים וזוכויי שלא התקבלו
06/11/2012 19:01 275 
הולכת שולל
31/10/2012 16:13 276 
שירות מזלזל ,מצד הנציג וכן מצד המנהלת.
30/10/2012 22:42 277 
שירות גרוע
29/10/2012 14:39 278 
חיוב גבוה
29/10/2012 11:37 279 
המשכת השרות לאחר גביית חוב לאחר שנאמר לאורנג' בפירוש שאשלם על המכשירים בלבד עד סיומם.
23/10/2012 16:43 280 
סים
23/10/2012 12:40 281 
טיפול לקוי
23/10/2012 11:06 282 
חיוב שערורייתי על גלישה בחו"ל
22/10/2012 23:34 283 
חוסר אמינות וחוסר מקצועיות
15/10/2012 19:15 284 
חיוב יתר לאחר ביצוע חבילה ביציאה לחו"ל
15/10/2012 08:52 285 
הודעת זיכוי כוזבת
14/10/2012 09:04 286 
 << | לדף הבא 
לדף אחרון  [ << 30 29 28 27 26 25 24 23  22  21 20 19 18 17 16 15 >> ] לדף ראשון 
 לדף קודם | >> 
 תלונה שנשלחה לבית העסק - 
 
 (3431) תלונות שנענו - 
 
סה"כ (1911) תלונות נמצאות בטיפול.
סה"כ (56) מחמאות.
כדי לבדוק את סטאטוס תלונתך וכדי לבדוק את התגובה עליך להכנס עם שם משתמש וסיסמא למערכת.
אם טרם נרשמת נא הרשם לאתר תלונה.
הרשמה לאתר
חברת פרטנר תקשורת בע"מ מפעיל סלולרי וספק תקשורת מוביל בישראל. חברת פרטנר, הפועלת תחת המותג orange™‎, מספקת מגוון רחב של שירותים  ברמה גבוהה ואיכותית ללמעלה מ- ‏2.9 מיליון לקוחות סלולריים.חברת פרטנר השיקה בתחילת שנת 2009 סל שירותים חדש, הכולל שירותי ISP, גישה לדואר אלקטרוני, Wi-Fi, טלפוניה נייחת באמצעות טכנולוגיית Voice over Broadband ‏(VOB) ושירותי בידור מולטימדיה מבוססי אינטרנט. בנוסף למתן שירות הסלולר.כיום אורנג' היא חברה אמינה ועוצמתית שלוקחת על עצמה אחריות כבדה בארץ ישראל בכך שמביאה אותנו לשיא הטכנולוגיה העולמית בשוק הסלולר.
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה