תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
לרשימת מחמאותמחמאות
נושא התלונה  תאריך שליחת תלונה מס'
אי קבלת תשובות לשאלה שהופנתה
30/01/2008 16:53 2848 
מכרו לי מכשיר דור 3 שידעו מראש שאין קליטה באזורי והם מודים בכך
30/01/2008 00:19 2849 
שירות לקוי ורצון לביטול חוזה
29/01/2008 19:24 2850 
דרישה לתשלום עבור טלפון שלא נעשה בו שימוש
28/01/2008 19:45 2851 
אי ביטול עסקה בו זמנית בזמן הרכישה
26/01/2008 20:22 2852 
תשלום על מסלול שלא בשימוש
23/01/2008 09:17 2853 
חיוב שגוי חוזר בחשבון שלי
21/01/2008 14:09 2854 
התנהגות מחפירה של מנהל מרכז שירות ביד אליהוstomer.<
17/01/2008 22:24 2855 
שירות מתחת לכל ביקורת.
17/01/2008 21:24 2856 
לקיחת תשלום בגין שירות שלא התקבל והכרחת הלקול להשאר בחברתו באמצעות תנאים
17/01/2008 16:25 2857 
שינוי מבנה הפניית שיחות ללא הודעה ללקוחות
17/01/2008 09:16 2858 
שירות מעליב ומזלזל (העתק תלונה שנשלח לאורנג)
16/01/2008 20:03 2859 
16/01/2008 07:15 2860 
 << | לדף הבא 
לדף אחרון  [ << 224 223 222 221  220  219 218 217 216 215 214 213 212 211 >> ] לדף ראשון 
 לדף קודם | >> 
 תלונה שנשלחה לבית העסק - 
 
 (3431) תלונות שנענו - 
 
סה"כ (1911) תלונות נמצאות בטיפול.
סה"כ (56) מחמאות.
כדי לבדוק את סטאטוס תלונתך וכדי לבדוק את התגובה עליך להכנס עם שם משתמש וסיסמא למערכת.
אם טרם נרשמת נא הרשם לאתר תלונה.
הרשמה לאתר
חברת פרטנר תקשורת בע"מ מפעיל סלולרי וספק תקשורת מוביל בישראל. חברת פרטנר, הפועלת תחת המותג orange™‎, מספקת מגוון רחב של שירותים  ברמה גבוהה ואיכותית ללמעלה מ- ‏2.9 מיליון לקוחות סלולריים.חברת פרטנר השיקה בתחילת שנת 2009 סל שירותים חדש, הכולל שירותי ISP, גישה לדואר אלקטרוני, Wi-Fi, טלפוניה נייחת באמצעות טכנולוגיית Voice over Broadband ‏(VOB) ושירותי בידור מולטימדיה מבוססי אינטרנט. בנוסף למתן שירות הסלולר.כיום אורנג' היא חברה אמינה ועוצמתית שלוקחת על עצמה אחריות כבדה בארץ ישראל בכך שמביאה אותנו לשיא הטכנולוגיה העולמית בשוק הסלולר.
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה